Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Αναγνωρίστε… την Θεικότητά Σας...!!!!

Υπόσχομαι...
- Να είμαι τόσο Ισχυρός, που τίποτα, να μην μπορεί να διαταράξει, τη ΓΑΛΗΝΗ του Νου μου!!!

- Να μιλάω για την υγεία, την ευτυχία & την ευημερία, σε κάθε πρόσωπο που συναντώ.

- Να κάνω όλους τους φίλους μου, να νιώθουν ότι αξίζουν!

- Να βλέπω τη Θετική πλευρά, σε καθετί & να κάνω την αισιοδοξία μου, να βγει Αληθινή!

- Να σκέφτομαι μόνο το καλύτερο, να εργάζομαι μόνον, για το καλύτερο & να περιμένω μόνον, το καλύτερο!!!

- Να είμαι εξίσου ενθουσιασμένος, με την επιτυχία των άλλων, όπως είμαι για τη δική μου.

- Να ξεχνώ τα λάθη του παρελθόντος & να προχωρώ, για τα μεγαλύτερα επιτεύγματα του μέλλοντος!

- Να έχω μια χαρούμενη έκφραση, ανά πάσα στιγμή & να χαμογελώ, σε κάθε ζωντανό πλάσμα που συναντώ!

- Να δώσω τόσο πολύ χρόνο, για τη βελτίωση του εαυτού μου, ώστε να μην έχω χρόνο, για να επικρίνω τους άλλους!

- Να είμαι Ισχυρός & Ευγενής, ώστε να μην επιτρέπω στην ανησυχία, στο θυμό, & στο φόβο, να μου δημιουργούν προβλήματα!!!

- Να σκέφτομαι ΘΕΤΙΚΑ, για τον εαυτό μου & να διακηρύττω, το γεγονός αυτό στον κόσμο, όχι με δυνατά λόγια... αλλά με μεγάλες Πράξεις!!!

- Να ζω με την ΠΙΣΤΗ, ότι όλο το ΣΥΜΠΑΝ είναι στο πλευρό μου, εφ 'όσον είμαι ΑΛΗΘΙΝΟΣ & εκφράζω, ότι καλύτερο υπάρχει μέσα μου!!!!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου