Κυριακή 30 Ιουλίου 2017

Πώς να απελευθερώσεις τον πόνο από την καρδιά σου...!!!!

Εάν θέλεις να απελευθερωθείς από τον πόνο τότε χρειάζεται να σταματήσεις να κοιτάς την πληγή και να αρχίσεις να εστιάζεις στην ζωή. Στην ζωή την οποία θέλεις. Εδώ και πάρα πολλά χρόνια πάρα πολλοί άνθρωποι με ρωτούν “Μάνο λες στις εκπαιδεύσεις σου : “Να έχεις ένα όνειρο! 

Να έχεις έναν σκοπό ζωής!”, “Βρες τι θέλεις και ακολούθησε το”. Μάνο πώς γίνεται να συμβεί αυτό όταν μέσα μου έχω πόνο, έχω μνήμες αρνητικές, το παρελθόν μου είναι βαρύ, τα παιδικά μου χρόνια δύσκολα, πώς γίνεται να ονειρευτώ; Μέσα μου υπάρχει ένας φόβος. Πώς μπορώ να το αποβάλλω;”

Όλοι οι άνθρωποι έχουν περάσει δύσκολες και εύκολες στιγμές. Έτσι δεν είναι; Πάνω κάτω όλοι οι άνθρωποι έχουμε ζήσει παρόμοια περιστατικά στην ζωή μας. Ξέρω ότι κάποιοι άνθρωποι έχουν πιο έντονες στιγμές δύσκολες και κάποιοι άλλοι πιο έντονες στιγμές εύκολες. 

Όμως αν κρατήσεις έναν μέσο όρο θα παρατηρήσεις ότι όλοι οι άνθρωποι έχουμε και τις δύσκολες και τις εύκολες στιγμές στην ζωή μας. Την ίδια στιγμή θα παρατηρήσεις πως υπάρχουν άνθρωποι με πολύ δύσκολο παρελθόν και εξαιρετικά πικρά και σκληρά παιδικά χρόνια και έχουν εξαιρετικά αποτελέσματα στην ζωή τους ενώ την ίδια στιγμή άνθρωποι που έχουν μεγαλώσει στα πούπουλα δυσκολεύονται. Για ποιο λόγο; Τι είναι αυτό που κάνει την διαφορά;

Πάμε λοιπόν να δούμε πως μπορούμε να απελευθερώσουμε τον πόνο προκειμένου να ανοίξει το πεδίο των δυνατοτήτων, να ανοίξει η ζωή που πάντα ονειρευόσουν. 

Φαντάσου λοιπόν το εξής : Είναι απόγευμα, έχεις αγοράσει ένα υπέροχο σπίτι πάνω στην παραλία. Έξω υπάρχει μια υπέροχη θάλασσα με αυτό το βαθύ μπλε και ο ήλιος δύει και γεμίζει αυτήν την υπέροχη θάλασσα με υπέροχα χρώματα. Την ζωγραφίζει με κοκκινοπορτοκαλί αποχρώσεις, ξέρεις τι εννοώ. Από αυτές τις στιγμές που λες “Ουάου”! Όμως για κάποιο λόγο εσύ δεν μπορείς να το δεις. Γιατί; Γιατί η κουρτίνα

Τι χρειάζεται να κάνεις; Να πάρεις μια βαθιά ανάσα, να πατήσεις στα πόδια σου, να προχωρήσεις μπροστά ένα δύο βήματα, να τραβήξεις την κουρτίνα και να απολαύσεις αυτό το υπέροχο ηλιοβασίλεμα! Έτσι δεν είναι; 

Έτσι ακριβώς είναι και η ζωή! Για να δεις τι θέλεις, για να μπορείς να ακολουθήσεις το όνειρο σου χρειάζεται να τραβήξεις την κουρτίνα των φόβων και του πόνου έτσι ώστε να ελευθερωθεί μπροστά σου αυτό που πραγματικά υπάρχει τόσο κοντά σ’ εσένα.

Πώς όμως μπορείς να το κάνεις αυτό; Καταρχήν να συμφωνήσουμε το εξής : Δεν μπορούμε σε καμία περίπτωση να αντεπεξέλθουμε ή να διαχειριστούμε οποιαδήποτε κατάσταση την οποία βλέπουμε ως δύσκολη κατάσταση όταν είμαστε από θέση αδυναμίας. 

Για παράδειγμα: Έστω ότι είμαι καθιστός και μπροστά μου έχω μια μάντρα με ύψος ένα μέτρο και μου ζητάει κάποιος να πηδήξω αυτή την μάντρα γιατί εκεί πέρα βρίσκεται το κλειδί της πόρτας που θα ήθελα να ανοίξω στην ζωή μου. Όσο είμαι καθισμένος μπορώ να το κάνω; 

Για την ακρίβεια όσο είμαι καθισμένος η μάντρα μου φαίνεται ψηλή, μου φαίνεται βουνό! Όμως αν την ίδια στιγμή εγώ σηκωθώ και δω την μάντρα από μια άλλη οπτική γωνία τότε τι γίνεται; Τότε διαπιστώνω πως είναι εύκολο. Απλά κάνω ένα βήμα! Έτσι δεν είναι;

Αυτό λοιπόν σου ζητώ να κάνεις. Σου ζητώ προτού μπεις στην διαδικασία να διαχειριστείς οποιοδήποτε πρόβλημα, κατάσταση, ότι κι αν είναι αυτό στην ζωή σου, να μπεις πρώτα σε θέση ισχύος γιατί αν δεν το κάνεις αυτό, όλα θα φαίνονται βουνό. Και αν φαίνονται βουνό τότε το μυαλό θα αντιδράει σαν να έχεις να κάνεις μπροστά σου με ένα βουνό.

Έτσι λοιπόν φαντάσου το εξής : Αν σου έλεγα “Ανέβα το Έβερεστ” θα έλεγες “Τιιιι;;; Να πάω στο Έβερεστ;” τρομοκρατημένος. Ενώ αν σου έλεγα “Μπορείς να κάνεις 10 βήματα;”, θα μου έλεγες “Πολύ απλό”. Άρα λοιπόν το Έβερεστ τι είναι; Τίποτε άλλο από το να επαναλάβεις αυτή την εύκολη διαδικασία των 10 βημάτων που ούτως ή άλλως μπορείς να κάνεις.

Τι θέλω λοιπόν να κάνεις για να απελευθερωθείς από τον πόνο και να βρεθείς μπροστά στις άπειρες δυνατότητες που σου προσφέρει το δώρο της ζωής. Θέλω να σταθείς όρθιος με τα πόδια κάτω, ανοιχτά στο ύψος των ώμων, να πάρεις μερικές βαθιές ανάσες, να σηκώσεις πίσω τους ώμους σου και να κοιτάς ψηλά. 

Θέλω να κοιτάς ψηλά και καθώς κοιτάς ψηλά, σιγά σιγά, άρχισε να αναπνέεις βαθιά, δυνατά και αργά και άρχισε να γεμίζεις το σώμα σου με δύναμη. Ποιο είναι το μυστικό; Τα μάτια να κοιτάνε ψηλά! Δεν θέλω σε καμία περίπτωση τα μάτια να πέσουν κάτω. Θέλω να κοιτάς ψηλά. 

Κοίταξε ψηλά και καθώς κοιτάς ψηλά όταν βρεθείς σε εκείνη την κατάσταση της δύναμης και πεις “Το’ χω τώρα” εκείνη την στιγμή φέρε στο μυαλό σου εκείνη την κατάσταση ή το γεγονός το οποίο σε προβλημάτιζε στο παρελθόν. Μόνο όμως από την κατάσταση αυτή που είσαι δυνατός, σε θέση ισχύος!

Όταν λοιπόν το κάνεις αυτό, παρατήρησε ότι σε εκείνη την κατάσταση δεν μπορείς να βιώσεις το παλιό σου συναίσθημα. Προσοχή! Τα μάτια και το κεφάλι δεν θα πέσουν στιγμή κάτω. Πάνω θα κοιτάς! 

Εκείνη λοιπόν την στιγμή που θα έχεις πάνω το κεφάλι και τα μάτια και θα φέρεις την παλιά εικόνα στο μυαλό σου παρατήρησε ότι το συναίσθημα δεν υπάρχει. 

Κι εκείνη την στιγμή που δεν υπάρχει συναίσθημα και νιώθεις δυνατός ρώτησε τον ασυνείδητο νου σου “Τι επιλογές έχω τώρα;”, “Τι μπορώ να κάνω που δεν είχα σκεφτεί προηγουμένως;” και δέξου την πρώτη απάντηση που θα σου έρθει στο μυαλό!

Να θυμάσαι πως όταν είσαι σε φυσιολογία ισχύς μπορείς να κάνεις τα πάντα! Όλα είναι δυνατά! Γιατί βλέπεις τα πράγματα από πάνω! Όσο βλέπεις τα πράγματα από κάτω είναι δύσκολα! Έτσι λοιπόν εάν θέλεις να λύσεις οτιδήποτε θελήσεις στην ζωή σου, αν θέλεις να βρεις λύσεις, αν θέλεις να ξεπεράσεις πράγματα, ένα πράγμα να θυμάσαι… 

Να είσαι σε φυσιολογία ισχύς, να κοιτάς πάνω και απλά την στιγμή που φέρνεις την εικόνα, φέρνεις την κατάσταση στο μυαλό σου, την ώρα που δεν έχεις συναίσθημα ρώτα τον εαυτό σου “Τι μπορώ να κάνω; Τι επιλογές έχω;”. 

Δέξου το πρώτο και δεσμεύσου να το κάνεις τώρα. Γιατί οι δύο μέρες, οι δύο μοναδικές ημέρες που δεν μπορείς να κάνεις τίποτα είναι το χθες και το αύριο. Άρα λοιπόν σήμερα αποφάσισε να αλλάξεις την ζωή σου. Σήμερα αποφάσισε να κάνεις τα όνειρα σου πραγματικότητα.

Είσαι Υπέροχος! Να Αγαπάς τον Εαυτό σου και να Ζεις με Πάθος!




Photo: Author/Depositphotos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου