Σάββατο 15 Απριλίου 2017

Χριστός Ανέστη Αγαπημένοι μου....!!!!!!!!!!

Μετά από τα τόσα του πάθη.....Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Αγαπημένη μου συμπαντική οικογένεια......η Ανάσταση του Κυρίου εύχομαι να γεμίσει τις καρδιές σας με αγάπη και φως.....ας μιμηθούμε το παράδειγμα του Χριστού μας......και ας μοιράσουμε απλόχερα την αγάπη μας........το χαμόγελο μας....τη συμπόνια μας....τη συγχώρεση μας.......και ότι καλό βγαίνει μέσα από την ψυχή μας......

να ξέρετε ότι η θυσία του Κυρίου.....πρέπει να μείνει ανεξίτηλη μέσα μας.......γιατί μας χαρίζει την αιώνια ζωή.......

ας κάνουμε το θέλημα του Θεού......όσο μπορεί ο καθένας και ας βιώσει τα μαθήματα του......ας κάνει αυτό που έχει έρθει να κάνει για να εκτελέσει το σχέδιο της ψυχής του......!!!!!!!!! 

Μάθετε από κάθε κατάσταση να παίρνετε μόνο τα καλά και τα θετικά......και να ψάχνετε να βρείτε το θησαυρό που κρύβετε πίσω από κάθε πόνο ή πρόβλημα που σας προκύπτει......

έχετε εμπιστοσύνη στη Θεϊκή Συγχρονικότητα......έχετε υπομονή......ο Θεός είναι πάντα μαζί μας και μας βοηθά......απλά κάποια πράγματα πρέπει να τα παραδίδουμε σε Εκείνον που γνωρίζει καλύτερα τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας.......!!!!!!!!

Σας στέλνω όλη μου την αγάπη......και τις καλύτερες ευχές μου για κάθε μέρα.......γιατί κάθε μέρα είναι γιορτή......κάθε μέρα αξίζει......γιατί είμαστε ΖΩΝΤΑΝΟΙ........εκτιμήστε τη ΖΩΗ σας......και απολαύστε την......γιατί κάποιοι άλλοι δεν έχουν το προνόμιο αυτό.....!!!!!!

Και του χρόνου αγαπημένοι μου άγγελοι να είμαστε και πάλι μαζί.....με υγεία χαρά και ευτυχία να είναι πάντα γεμάτη η ζωή σας.......!!!!!!!! 

Να είστε ευλογημένοι
Λένα Μπαξέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου