Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

Έλα να σου πω, τι δεν είναι η αγάπη....Και μετά, κάνε ότι θες....!!!!!!!!

Δεν θα σου πω τι είναι η αγάπη.

Θα το πάω δια της ατόπου απαγωγής.

Θα σου πω όσα δεν είναι η αγάπη.

Αγάπη δεν είναι να με θυμάσαι μόνο όταν με έχεις ανάγκη.

Αγάπη δεν είναι να με διαλέγεις επειδή δεν έχεις κάποιον άλλον.

Αγάπη δεν είναι να απομακρύνεσαι όταν δεν σου αρέσουν όσα κάνω.

Αγάπη δεν είναι να εγκαταλείπεις στην πρώτη δυσκολία.

Αγάπη δεν είναι να περιμένεις να φερθώ όπως θέλεις, όπως σου ταιριάζει ή όπως σε βολεύει.

Αγάπη σίγουρα δεν είναι να μου δίνεις σημασία μόνο όταν έχω κάτι να σου προσφέρω.

Αγάπη δεν είναι να πονώ και να με αποφεύγεις.

Αγάπη δεν είναι να υποδουλώνεις τα θέλω μου για ένα και μόνο πρέπει.

Αγάπη δεν είναι να θες κάτι επειδή το θέλω εγώ.

Αγάπη δεν είναι να με φορτώνεις με ενοχές επειδή είμαι ο εαυτός μου.

Αγάπη δεν είναι να μου προκαλείς έντονα συναισθήματα και μετά να εξαφανίζεσαι.

Αγάπη δεν είναι να θυσιάζεις κομμάτι του εαυτού σου για μένα.

Αγάπη δεν είναι να μου ζητάς να αλλάξω.

Αγάπη δεν είναι όλα αυτά και άλλα πόσα… μπορώ να γράφω μέχρι την άλλη μου ζωή.

Και τι είναι τελικά η αγάπη;

Ποια είμαι όμως εγώ που θα σε κρίνω για τον τρόπο που αγαπάς;

Είμαι μόνο κάποια που αναζητά τι είναι η αγάπη μαθαίνοντας πρώτα τι δεν είναι η αγάπη.

Περίεργο ε;

Ίσως ναι. Ίσως και όχι.

Ίσως απλά πρέπει πρώτα να κάνω όλα τα λάθος πράγματα για να καταλάβω τα σωστά.

Ίσως όμως να μην υπάρχουν λάθη στην αγάπη αλλά μόνο σωστά.

Ίσως η αγάπη από μόνη της να αρκεί.

Κι ας εκδηλώνεται με όποιον τρόπο θέλει.

Ίσως πάλι να μην αρκεί.

Δεν ξέρω. Το ψάχνω ακόμα.

Ελπίζω μόνο να βρω συνεπιβάτες που και εκείνοι απορούν και ψάχνουν, ψάχνουν και απορούν.

Αυτή είναι η μαγεία της αγάπης.

Σε βάζει σε μοναπάτια απάτητα, σε βιβλία με αδιάβατες σελίδες, σε διλήμματα και διασταυρώσεις.

Είσαι διατεθειμένος να ρισκάρεις;

Είσαι διατεθειμένος να ανακαλύψεις νέους τρόπους να αγαπάς;

Αν ναι, θα μάθεις μόνος σου τι είναι και τι δεν είναι η αγάπη.

Εγώ απλά σου εύχομαι να απολαύσεις τη διαδρομή.





Ματίνας Σταθάκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου