Τρίτη 29 Μαρτίου 2016

Φυτέψτε το σπόρο....και αφήστε τον να μεγαλώσει....!!!!!!!!

Έχω παρατηρήσει πολλές θέσεις όπου κάποιος αισθάνεται πεσμένος. Και εγώ..έχω την ίδια αίσθηση πολλές φορές.

Όταν νιώθω έτσι κάτι τυχαίνει να διαβάσω και είναι σαν απάντηση στις σκέψεις μου Όταν σταμάτησα και το σκέφτηκα , χαμογέλασα με τη σκέψη : Είμαστε όλοι συνδεδεμένοι. Είναι σαν να φροντίζει ο ένας τον άλλο .Έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά στις απαντήσεις που βλέπω να δίνουν για άλλα θέματα 

Όλοι μας εργαζόμαστε σκληρά. Κάνουμε πολλές επιβεβαιώσεις, λίστες ευγνωμοσύνης όλα όσα είναι καλά . Για τις επόμενες μέρες, θα κάνω ένα διάλειμμα . Εγώ θα επικεντρωθώ στις δηλώσεις μου, και τους καταλόγους ευγνωμοσύνης για τους άλλους. 

Το σκεπτικό μου πίσω από αυτό είναι διπλό . Το ένα είναι ότι είμαστε όλοι συνδεδεμένοι, και θέλω να στείλω μόνο αγάπη σε όλους τους φίλους μου. Το άλλο είναι πιο εγωιστικός λόγος. Έχω σκεφτεί να αφήσω το σπόρο να μεγαλώσει. 

Κάνω πολλή κηπουρική έτσι αυτό ήταν σαν χτύπημα στο κεφάλι . Είχα μια αναλαμπή .. Μου αρέσει ο χώρος με τη γη να έχει άνθη φυτά και λαχανικά. Συνήθως όμως, αυτά στο έδαφος δεν είναι σωστά και είναι γεμάτα αγριόχορτα . 

Έτσι, η πρώτη κίνηση μου είναι να τα καθαρίσω. Δουλεύω σκληρά κάθε μέρα. Τραβώ το ζιζάνια. Τότε μπορώ να προσθέσω νέο χώμα γεμάτο θρεπτικά συστατικά και ανακατέψω το μείγμα, με το παλαιό έδαφος εξασφαλίζοντας ωραίο και ανανεωμένο. 

Βάζω στη συνέχεια γραμμές άρδευσης , αν η περιοχή που εργάζομαι είναι αρκετά μεγάλη. 

Μετά από όλα αυτά , φυτεύω τους σπόρους μου. Σε αυτό το σημείο, συνήθως ανακουφίζομαι . Μου αρέσει να κάνω τη δουλειά στην αυλή . Έτσι για την επόμενη εβδομάδα ή δύο,. Παρατηρώ τα ζιζάνια αλλά δεν θα τα αφήσω να μεγαλώσουν πριν τα βγάλω . 

Όπως είπα το κάνω αυτό μια εβδομάδα ή δύο. Αρχίζω τότε την τακτική συντήρηση. τα ποτίζω και βγάζω τα ζιζάνια...Μετά την πρώτη φορά, που το κάνω όταν βλέπω τα ζιζάνια δεν το σκέφτομαι , βλέπω το ζιζάνιο και η αντίδρασή μου είναι να το τραβήξω. 

Ο κήπος μου είναι τότε πάντα όμορφος. Όχι μόνο αυτό, αλλά μπορώ τώρα να περάσω το χρόνο μου με άλλα πράγματα επειδή δεν επικεντρώνομαι στον κήπο τόσο πολύ . Υπάρχουν πάντα λίγα ζιζάνια εδώ κι εκεί, αλλά δεν είναι τίποτα μπροστά στη ομορφιά του κήπου. 

Μαζί με αυτό, ποτέ δεν ξανασκάψω τον σπόρο και να δω πώς έχει εξελιχθεί. Έχει σκάσει ακόμα; έχει πετάξει φυλλαράκι; Το έκανα μια φορά, όταν ήμουν μικρό παιδί και διαπίστωσα ότι συνήθως δεν συνεχίζουν να αυξάνονται, αν το κάνεις αυτό. 

Έτσι για να συνοψίσω . Όταν έχω κάνει όλο αυτό το έργο για τα ζιζάνια που μας γεμίζουν το μυαλό , είναι εντάξει να αφήσουμε τον κήπο ήσυχο για ένα λεπτό. Έχω σκεφτεί για μένα, ότι ήθελα να κάνω ένα διάλειμμα. Δεν ανησύχησα ότι το Σύμπαν θα εγκαταλείψει τον κήπο μου. 

Ναι, διαβάστε τη δήλωση αυτή και πάλι. Μην ανησυχείτε, όταν άφησα στον κήπο μου να μεγαλώνουν τα ζιζάνια για μια εβδομάδα ή δύο. Γιατί; Επειδή Έχω εμπιστοσύνη στην κρίση μου, αρκετά για να ξέρω ότι δεν θα το αφήσω να πάει πάρα πολύ καιρό πριν μια φωνή μου πει , είναι καιρός να τραβήξεις τα ζιζάνια. 

Σας το λέω αυτό γιατί πρέπει να αφήνουμε τα πράγματα μόνα τους να κάνουμε ένα διάλειμμα πότε-πότε. Έχουμε κάνει το δύσκολο μέρος. Τώρα το μόνο που χρειαζόμαστε είναι συντήρηση και την υπομονή. 

Εάν αισθάνεστε την ανάγκη να κάνετε ένα βήμα πίσω και να χαλαρώσετε, τότε κάντε το. Μπορεί να έχετε μερικά περισσότερα ζιζάνια να τραβήξετε , αλλά το ωραίο είναι ότι, το χώμα σας θα είναι φρέσκο ​​τώρα. 

Ωραίο και εύκολο να σηκώσει τα ζιζάνια. Αφού είναι ανανεωμένο , ενστικτωδώς θα αρχίσετε το τράβηγμα καθώς τα ζιζάνια μεγαλώνουν, γιατί αυτό είναι συνήθεια τώρα. . Απλά πρέπει να χαλαρώσετε για ένα δευτερόλεπτο και , τότε μπορείτε να επιστρέψετε σε αυτό. 

Μην ανησυχείτε ότι το σύμπαν θα ξεχάσει το σπόρο που φυτέψατε . Να τον ποτίζετε και να μοιράζεστε την αγάπη σας με άλλους. Ο σπόρος θα συνεχίσει να μεγαλώνει .Όταν έρθει η ώρα του θα τον δείτε να ανεβαίνει οι καρποί των κόπων σας θα παραχθούν. 

Αρκετός αριθμός ατόμων που εφαρμόζουν τις μεθόδους του νόμου τους απασχολεί το ζήτημα αυτό. Καμιά φορά, βιάζονται για το αποτέλεσμα. 

Όπως και φύτευση, αν το φυτό χρειάζεται 5 μήνες για να μεγαλώσει έτσι είναι και με τις επιθυμίες μας . Αλλά αν σκάβετε το χώμα για να δείτε το σπόρο, δεν θα μεγαλώσει . 

Διακοπή της προόδου της εκδήλωσης είναι η ανάλυση της διεργασίας... τι έχει κάνει το Σύμπαν για την επιθυμία μου?. Είναι σαν να προσπαθείτε να χειραγωγήσετε το Σύμπαν και αυτό είναι τρελό . 

Ένα άλλο πράγμα είναι ότι , οι άνθρωποι δεν χρειάζεται να εφαρμόζουν τις μεθόδους του Νόμου πολύ συχνά, δεν κάνει πάντα την εκδήλωση να συμβεί γρηγορότερα. Ακριβώς όπως η φύτευση σπόρων. φυτέψτε και στη συνέχεια αφήστε το να μεγαλώνει - αφήστε το στο σύμπαν ... 

Φαντάζομαι οτι έφτασα στην καριέρα που ονειρεύτηκα τόσο γρήγορα όσο 3-5 λεπτά σκέψης. Μου πήρε χρόνια για να εκδηλωθεί, αλλά όταν κοιτάζω πίσω, δεν ήταν λόγω τη δυσκολίας που πήρε τόσο διάστημα χρόνια, αλλά είναι λόγω του χρόνου που απαιτείται για τη διευθέτηση της κατάστασης έπρεπε να γίνει στη σωστή στιγμή στο σωστό μέρος και τους ανθρώπους στο φυσικό κόσμο να είναι ακριβός ετσι όπως τα ήθελα 

Πολλή αγάπη και πολλές ευχές σε όλους σας





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου