Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 27η ημέρα....!!!!!!!!

Εικοστή έβδομη
1. Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας.

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά. 

Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος. 

Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς

2. Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3. Ας είμαστε ειλικρινείς, η επιρροή των άλλων μας επηρεάζει περισσότερο από όσο θέλουμε να παραδεχτούμε. Θα είναι υπέροχο αν φτάσουμε σε τέτοιο σημείο εξέλιξης που θα δώσουμε την άδεια στον εαυτό μας να κυνηγήσει τα όνειρα και τις επιθυμίες μας ανεξάρτητα από το τι λένε οι άλλοι.

Αλλά, αν είστε σαν τους περισσότερους ανθρώπους, δεν αισθάνεστε άνετα όταν προσπαθείτε να πραγματοποιήσετε ένα όνειρό σας και οι γύρω σας είναι επικριτικοί και δεν σας υποστηρίζουν.

Μπορείτε να αυξήσετε δραματικά την υποστήριξη που λαμβάνετε και να βελτιώσετε την ποιότητα των σχέσεών σας κάνοντας ένα πολύ απλό πράγμα.

Όταν ξεκινάτε μια καινούργια σχέση είναι εύκολο να βλέπετε μόνο τα καλά στοιχεία του ατόμου δίπλα σας. Προσέχετε όλα τα πράγματα που το ευχαριστούν και όλους τους τρόπους με τους οποίους θα κάνετε το σύντροφό σας να νοιώσει όμορφα.

Με τον καιρό, ίσως ζήσατε κάποιες εμπειρίες στη σχέση που δεν σας έκαναν να νιώθετε όμορφα. Ίσως να υπήρχαν παρεξηγήσεις, ασυνεννοησία, ή μικρά πράγματα που άρχισαν να σας ενοχλούν.

Προσέξατε πως όταν έχετε ένα πρόβλημα με κάποιον και του το λέτε πως εκείνος δεν το βλέπει όπως ακριβώς το βλέπετε εσείς; Μπορεί και να σκέφτονται πως ΕΣΕΙΣ κάνατε κάτι που τους θύμωσε ή τους νευρίασε.

Και εσείς ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ πως δεν είχατε σκοπό να πληγώσετε το φίλο ή το σύντροφό σας. Και, το πιθανότερο είναι, ούτε κι εκείνοι να είχαν σκοπό να σας πληγώσουν.

Βλέπουμε τους άλλους μέσα από το δικό μας σύστημα πεποιθήσεων. Το πως βιώνεις τις σχέσεις σου είναι απλά η μεταφορά των πεποιθήσεων που έχεις για τον εαυτό σου.

Για παράδειγμα, αν ο σύντροφός σου είναι πολύ επικριτικός, ίσως εσύ δεν νοιώθεις καλά με τον εαυτό σου και τη θέση σου στη ζωή.

Κάθε τι που βλέπεις, ακούς, μυρίζεις, αγγίζεις και γεύεσαι είναι μια αντανάκλαση των πεποιθήσεών σου. Αν δεν έχεις ικανοποιητικές σχέσεις ίσως να είναι μια αντανάκλαση των πεποιθήσεών σου και της δικής σου κατάστασης αυτοεκτίμησης.

Όταν εστιάζεσαι σε αυτό που δεν λειτουργεί σωστά, θα παίρνεις περισσότερα πράγματα που δεν θα λειτουργούν σωστά.

Η σημερινή άσκηση είναι η εξής : θα γράψετε ένα γράμμα βαθιάς εκτίμησης σε ένα άτομο που υπάρχει στη ζωή σας και το αγαπάτε. Διαθέστε 15 με 20 λεπτά και γράψτε όλες τις όμορφες ιδιότητες και τα χαρακτηριστικά που σας αρέσουν σε αυτό το άτομο.

Θα διαπιστώσετε πως μόλις ξεκινήσετε, θα σας είναι δύσκολο να σταματήσετε. Δεν χρειάζεται να δείξετε σε αυτό το άτομο όσα γράψατε για εκείνο. Απλά, κρατήστε την εστίασή σας σε όλα τα θετικά χαρακτηριστικά του, αυτό θα αλλάξει δραματικά το επίπεδο της ενέργειας που υπάρχει μεταξύ σας προς το καλύτερο και το ύφος της σχέσης σας μεταξύ σας.

Θα διαπιστώσετε πως, όταν παραμένετε σε κατάσταση “εκτίμησης” του άλλου ατόμου, σύμφωνα με το νόμο της έλξης θα αρχίσετε να λαμβάνετε την ίδια συμπεριφορά από αυτό.

Και αν αυτό το άτομο δεν σας ανταποδώσει την ίδια συμπεριφορά, τότε θα δείτε πως, με όμορφο τρόπο θα απομακρυνθεί από τη ζωή σας και θα κάνει χώρο σε άλλα άτομα που θα σας εκτιμούν και θα σας σέβονται για να σας πλησιάσουν.

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου