Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 25η ημέρα....!!!!!!

Εικοστή πέμπτη ημέρα
1.Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας.

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά. 

Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος.
 
Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς

2. Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3. Υπάρχουν δύο παράγοντες που επηρεάζουν το σημείο έλξης σας :

α) Οι συνήθειές σας

β) Η επιρροή των άλλων

Οι συνήθειες είναι επαναλαμβανόμενες πράξεις που κάνετε συνέχεια και μπορεί να είναι σκέψεις ή επαναλαμβανόμενες συμπεριφορές.

Για να αποκτήσετε θετικές συνήθειες, οι σκέψεις και οι πράξεις σας χρειάζεται να στραφούν προς αυτό που επιθυμείτε να δημιουργήσετε. Το να είσαι ένας ισχυρός “δημιουργός” απαιτεί συνεχόμενη επαγρύπνηση για θετικές σκέψεις και πράξεις όσον αφορά αυτό που θέλεις να πετύχεις.

Σήμερα θα επικεντρωθείτε στην επιρροή των άλλων επάνω σας.
Η δημιουργία μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν υπάρχει χώρος για δημιουργία. Αν κουβαλάτε ένα κουτί γεμάτο με πράγματα, ίσως παραγεμισμένο με πράγματα, θα είναι αρκετά δύσκολο να καταφέρετε να χωρέσετε ακόμα ένα πράγμα μέσα σε αυτό το κουτί. Αλλά, εάν έχετε ένα κουτί που είναι άδειο, τότε υπάρχει αρκετός χώρος για να προσθέσετε νέα πράγματα στο κουτί σας.

Το να μην υπάρχει χώρος για αφθονία μπορεί να σας μπλοκάρει από το να αποκτήσετε αυτό που επιθυμείτε. Όταν η ζωή σας είναι γεμάτη από πράγματα που πλέον δεν θέλετε (παλιά ρούχα, αναμνηστικά, έπιπλα κλπ) δεν υπάρχει χώρος για να έρθει κάτι νέο στη ζωή σας.

Δεν μπορείτε να λάβετε όταν το “κουτί” σας είναι γεμάτο!
Και όχι μόνο αυτό, αλλά , δημιουργείται και μια ενέργεια γύρω από αυτά τα “πράγματα”. Δοκιμάστε να κάνετε αυτό: ανοίξτε την ντουλάπα σας και βγάλτε έξω τυχαία μια κρεμάστρα. Κοιτάξτε στο ρούχο που κρέμεται σε αυτήν την κρεμάστρα για ένα λεπτό και δώστε προσοχή στις σκέψεις σας.

Θυμάστε πότε ήταν η τελευταία φορά που το φορέσατε; Ήταν μια εξαιρετική περίπτωση ή μια άσχημη εμπειρία αυτό που σας θύμισε το ρούχο; Αγαπάτε αυτό το ρούχο; Δεν μπορείτε να το φορέσετε πλέον επειδή έχετε πάρει κάποιο κιλό παραπάνω αλλά …κάποια μέρα θα το φορέστε …παρότι είναι εκτός μόδας ;

Η ντουλάπα σας είναι μια μεταφορά της ζωής σας και των συνηθειών σας. Είναι η ντουλάπα σας τακτοποιημένη και σε τάξη; Γνωρίζετε ακριβώς που βρίσκεται το κάθε τι; Χρησιμοποιείτε ΟΛΑ όσα υπάρχουν στην ντουλάπα σας;

‘Η μήπως είναι η ντουλάπα σας γεμάτη από πράγματα που δεν θέλετε και δεν φοράτε πια; Χρειάζεται να κάνετε…”εσκαφή” μέσα στην ντουλάπα σας για να βρείτε εκείνα τα μαύρα γάντια που φορέσατε πέρσι τα Χριστούγεννα και θέλετε πάρα πολύ να ξαναφορέσετε και φέτος αν καταφέρετε να τα βρείτε……;

Είναι η ντουλάπα σας γεμάτη με παλιές αναμνήσεις και πράγματα που μπλοκάρουν νέες εμπειρίες και δημιουργίες να έρθουν στη ζωή σας;

Είσαστε έτοιμοι-ες να ελευθερώσετε το μυαλό και τη ζωή σας και να δημιουργήσετε χώρο για νέα πράγματα να έρθουν στην πραγματικότητά σας;

Η σημερινή άσκηση είναι η εξής : ψάξτε όλα σας τα πράγματα. Κοιτάξτε σε όλο το σπίτι σας και βρείτε τα πράγματα που έχετε αλλά που δεν σας δίνουν πλέον ευχαρίστηση, δεν τα χρησιμοποιείται, δεν τα φοράτε. 

Βρίσκονται όλα αυτά τα πράγματα μέσα στο σπίτι σας γιατί νιώθετε “υποχρεωμένοι” να τα κρατάτε και να τα δείχνετε; Σας τα έδωσε κάποιος και νιώθετε ενοχή αν τα ξεφορτωθείτε παρότι τα σιχαίνεστε;

Έχετε ρούχα στην ντουλάπα σας που δεν θέλετε πλέον; Ίσως δεν σας κάνουν πια ή είναι εκτός μόδας.

Κοιτάξτε στην κουζίνα σας, στο γραφείο σας, στο πατάρι σας, στην αποθήκη σας, στο γκαράζ σας, στο αυτοκίνητό σας, στο πλυσταριό σας. Δείτε σε όλο το σπίτι σας και ανακαλύψτε τι δεν χρειάζεστε πλέον, τι δεν χρησιμοποιείτε. Να είστε αμείλικτοι.

Να θυμάστε, το σπίτι σας είναι μια μεταφορά του εαυτού σας. Καθώς ψάχνετε το σπίτι σας, μεταφορικά ψάχνετε τον εαυτό σας, τις συνήθειές σας και όλες τις προηγούμενες εμπειρίες σας που δεν σας εξυπηρετούν πλέον. Δημιουργείτε χώρο για κάτι ΝΕΟ και απελευθερώνεστε για να το απολαύσετε.

Στη φύση παρατηρείται το εξής φαινόμενο : μόλις μείνει άδειος κάποιος χώρος αμέσως γεμίζει με κάτι νέο. Εσείς δημιουργείται τώρα χώρο για να γεμίσετε τη ζωή σας μόνο με τα πράγματα και τις εμπειρίες που ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ!!!

Και σκεφτείτε αυτό…καθώς ξεφορτώνεστε τα πράγματα που δεν σας είναι πλέον χρήσιμα, γίνεστε μέρος της αλυσίδας της αφθονίας. Τα πράγματα που εσείς δεν χρειάζεστε πλέον, μπορεί να είναι αυτό που ακριβώς κάποιος άλλος έψαχνε! 

Δώστε τα πράγματα που δεν χρειάζεστε σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς για να καταλήξουν σε ανθρώπους που τα έχουν πραγματικά ανάγκη.

Σκεφτείτε τη χαρά που θα κάνει κάποιος αν αποκτήσει το πορτατίφ που σας έκανε δώρο η θεία Δωροθέα. Ναι, κάποιος άλλος μπορεί να έψαχνε για αυτό ακριβώς το πορτατίφ για χρόνια!
Καλή διασκέδαση με το ξεκαθάρισμα!

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου