Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 16η ημέρα....!!!!!!!

Δέκατη έκτη ημέρα
1. Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας. 

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά. 

Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος. 

Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς

2. Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3.Σήμερα θα προσπαθήσουμε να εμβαθύνουμε την ενσυναίσθησή σας και την χαρά σας όσον αφορά το όνειρό σας.

Γράψτε μια μικρή πρόταση για τα όνειρά σας σε κάθε τομέα της ζωής σας. Αν δεν δουλεύετε κάποιο συγκεκριμένο όνειρο αυτή τη στιγμή, απλά αφήστε τη σειρά δίπλα στη λέξη κενή.

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΖΩΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ
ΣΧΕΣΕΙΣ
ΑΦΘΟΝΙΑ
ΥΓΕΙΑ

Δεν σας γεμίζει χαρά να ονειρεύεστε όλα τα πιθανά πράγματα που θέλετε να δημιουργήσετε;

Η σημερινή μας άσκηση αφθονίας έχει δύο μέρη. Για το πρώτο μέρος το μόνο που χρειάζεστε είναι πέντε λεπτά και ένα ήσυχο μέρος.

Βάλτε μια μουσική που σας αρέσει, βάλτε το χρονόμετρο σας για πέντε λεπτά και εστιαστείτε στο όνειρό σας. Σπρώξτε τα όρια της φαντασίας σας και προσθέστε ό,τι πιο τρελό στοιχείο αφθονίας θέλετε στο όνειρό σας.

Διασκεδάστε!!! Ζήστε το όνειρό σας σαν να έχει ΗΔΗ συμβεί!

Για το δεύτερο μέρος της άσκησης θα χρειαστείτε :

Ένα μεγάλο πίνακα από φελλό ή ένα χαρτόνι.
Κόλλα.
Ψαλίδι.

Αρκετά περιοδικά με εικόνες μέσα που έχουν πράγματα που επιθυμείτε.

Αυτοκόλλητα και post it χαρτάκια με θετικές δηλώσεις που σας εμπνέουν.

Κόψτε από τα περιοδικά όποια φωτογραφία δείχνει κάτι που εμπεριέχεται στο όνειρό σας, κολλήστε το πάνω στον πίνακά σας. Διακοσμήστε το με όποιον τρόπο θέλετε εσείς.
Αυτός ο πίνακας, είναι ο χάρτης του θησαυρού σας. Μπορείτε κάθε φορά που βρίσκεται μια φωτογραφία σε περιοδικό να την κολλάτε εκεί. Φτιάξτε τον όμορφο, διασκεδαστικό, καλαίσθητο.

Τοποθετείστε τον χάρτη του θησαυρού σας σε ένα σημείο όπου θα μπορείτε να τον βλέπετε συχνά. Αυτό θα σας βοηθήσει να εστιάζεστε κάθε φορά στο όνειρό σας.
Απολαύστε την διαδικασία!!!!

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου