Παρασκευή 25 Δεκεμβρίου 2015

Το Μανιφέστο της Αφθονίας - 15η ημέρα...!!!!!!!!

Δέκατη πέμπτη ημέρα
1. Διαβάζουμε το Μανιφέστο της Αφθονίας.

Ø Είμαι ένα ακτινοβόλο, πλάσμα που έλκω την αφθονία. 

Ø Η αφθονία είναι αναφαίρετο δικαίωμά μου και η φυσική μου κατάσταση. 

Ø Έλκω όλα όσα επιθυμώ στη ζωή μου με ευκολία και χαρά. 

Ø Γνωρίζω πως ο Θεός η υπέρτατη δύναμη με υποστηρίζει συνεχώς. 

Ø Εστιάζω την προσοχή μου και την ενέργειά μου στο να έχω ακριβώς ό,τι θέλω να υλοποιήσω στη ζωή μου. 

Ø Είμαι ανοικτή στη μαγεία του Σύμπαντος που με βοηθάει σε κάθε βήμα της δημιουργίας. Θαύματα συμβαίνουν σε μένα καθημερινά. 

Ø Είμαι βαθιά ευγνώμων για όλες τις εμπειρίες της ζωής μου. Γνωρίζω πως με βοήθησαν να διευρύνω τη σκέψη μου και την αντίληψή μου. 

Ø Τα θετικά μου συναισθήματα μου δείχνουν πως η προσοχή μου βρίσκεται σε τέλεια αρμονία με τις επιθυμίες μου. Είμαι στη διαδικασία υλοποίησης ακριβώς όλων όσων θέλω. 

Ø Περιβάλλω τον εαυτό μου με ανθρώπους που υποστηρίζουν την δημιουργική μου διαδικασία. 

Ø Ευκαιρίες αφθονίας εμφανίζονται συνέχεια σε εμένα. 

Ø Η δημιουργία είναι μια συνεχώς εξελισσόμενη διαδικασία. Πάντα την κάνω σωστά! Πάντα μεγαλώνω και αλλάζω! 

Ø Κάνω μελετημένες κινήσεις που βρίσκονται σε αρμονία με τις επιθυμίες και τα πιστεύω μου. 

Ø Είμαι απόλυτα αξιαγάπητη, προστατευμένη και υπέροχα δυνατή! Είμαι ένα απεριόριστο παιδί του σύμπαντος. 

Ø Το εισόδημά μου διαρκώς αυξάνεται κι εγώ ευημερώ ότι κι αν κάνω. 

Ø Η ζωή μου είναι ένα υπέροχο σεντούκι θησαυρού, γεμάτο υπέροχες εμπειρίες. 

Ø Το μαγνητικό μου σημείο έλξης, είναι πάντα στραμμένο σε όσα επιθυμώ. 

Ø Δίνω την άδεια στον εαυτό μου να κερδίσει άφθονα χρήματα. 

Ø Πληρώνω με άνεση και ευκολία όλους τους λογαριασμούς μου. 

Ø Παραδίδω στο Θεό όλες μου τις ανάγκες και επιτρέπω στον εαυτό μου να απολαύσει την αφθονία σε όλους τους τομείς. 

2. Ρίχτε μέσα σε ένα κουμπαρά ή σε ότι άλλο εσείς σκεφτείτε να χρησιμοποιήσετε για αυτό το σκοπό ένα συμβολικό ποσό, μπορεί να είναι 5 λεπτά μέχρι και 50 ευρώ!! Προσοχή, αυτά τα δύο πράγματα θα τα κάνουμε για τις επόμενες 30 μέρες ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ.

3. Σήμερα θα μάθουμε μια δυνατή τεχνική που θα μας βοηθήσει να γεφυρώσουμε το κενό μεταξύ των επιθυμιών μας και στην υλοποίηση των ονείρων μας.

Το Σύμπαν μας ακούει συνέχεια, ξέρετε τι κάνει το Σύμπαν αυτή τη στιγμή; ακούει τις σκέψεις μας και τα λόγια μας και κάνει τα πάντα για να μας δώσει αυτό που σκεφτόμαστε και αυτό που λέμε. Γι΄αυτό προσέξτε τι σκέφτεστε!!!

Για τη σημερινή άσκηση θα χρειαστείτε ένα καινούργιο τετράδιο.Θα γράψετε στο εξώφυλλό του ή στην πρώτη του σελίδα....

Το βιβλίο της Θεϊκής Διαχείρισης.
Σήμερα θα παραδώσετε οτιδήποτε επιθυμείτε στη ζωή σας στον θεϊκό διευθυντή σας. Ο θεϊκός διευθυντής σας θα παραδώσει όλες τις επιθυμίες σας σε αόρατες δυνάμεις αγάπης που πετάνε τριγύρω σας και θα τους δώσει κάτι διασκεδαστικό να κάνουν! Η δουλειά σας είναι απλά να περιμένετε με χαρά την υλοποίηση.

Μέσα στο βιβλίο της Θεϊκής σας Διαχείρισης θα γράψετε όλα όσα επιθυμείτε. Μπορείτε να φτιάξετε μια λίστα. Μπορείτε να γράψετε ένα γράμμα. Μπορείτε να ζωγραφίσετε εικόνες. Μπορείτε να κολλήσετε φωτογραφίες στο βιβλίο των επιθυμιών σας.

Το αντικείμενο αυτής της άσκησης είναι να σας βοηθήσει να καταλάβετε πως από τη στιγμή που έχετε μια επιθυμία, θα πραγματοποιηθεί, εφόσον δεν κάνετε αντικρουόμενες σκέψεις με το μυαλό σας. Μόλις παραδώσετε τις επιθυμίες σας στον θεϊκό σας διευθυντή, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτε άλλο πλέον.

Θα το ξαναπώ για άλλη μια φορά.
Μόλις παραδώσετε τις επιθυμίες σας στον θεϊκό σας διευθυντή, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τίποτε άλλο πλέον.


Θα εκπλαγείτε αφού το κάνετε αυτό για λίγο καιρό, από το πως τα πράγματα που γράψατε υλοποιούνται μπροστά στα μάτια σας

Μπορείτε να γράψετε τα πάντα σε αυτό το βιβλίο σας, πράγματα τα οποία πιστεύετε τώρα πως δεν μπορείτε να τα αγοράσετε, επιθυμίες για πράγματα τα οποία σας φαίνονται “όνειρα θερινής νυκτός”. Μπορείτε να βάλετε τον θεϊκό σας διευθυντή να προμοτάρει την δουλειά σας !!!

Μπορείτε να ζητήσετε ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!!
O Θεός, το Σύμπαν είναι ΑΠΕΙΡΟ, αυτό να το θυμάστε!!!!

Απόσπασμα από το ηλεκτρονικό βιβλίο EFT FOR EVERYONE της Karen Curry





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου