Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2015

Το κερί που φωτίζει το δρόμο σου....!!!!!!

Θα σε παρακαλέσω απόψε να με επισκεφτείς, να νιώσω την ενέργεια σου μέσα μου. Να σε δω σαν οπτασία ιερή, αγαπημένη μου μάνα. Η φλόγα του κεριού που ανάβει δίπλα μου θα σου φωτίζει το δρόμο. Ξέρω πως θέλεις να μου μιλήσεις και περιμένεις τη στιγμή που θα μπορέσω να σταθώ ικανός να βρεθώ στη συχνότητα που θα συντονισθούμε.

Κάθε φορά που μας συμβαίνει, η φλόγα του κεριού δυναμώνει και μαζί του η ελπίδα μου για μια νέα προοπτική που έρχεται. Αυτό το ωραίο αύριο συνδυάζω πάντα με την παρουσία σου και κάθε φορά αναγεννιέμαι. 

Ξέρω ότι άφησα πίσω αρκετά ανεκπλήρωτα, από κείνα που εσύ είχες στη πρώτη γραμμή της ύπαρξής σου στον κόσμο. 

Συγχώρεσέ με, μένει σαν βάρος μέσα μου και οι σκέψεις μου δεν φεύγουν ποτέ από την εκπλήρωσή τους, όσο ο Θεός θα με αξιώσει να τα τακτοποιήσω με χάρη και χαρά.

Σου ζητώ κι απόψε την κατανόησή σου. Συνέχιζε να με στηρίζεις με το πνεύμα σου και παρακάλεσε Τον, εσύ που βρίσκεσαι πιο κοντά Του, να μου δίνει δύναμη να συνεχίζω στα δύσκολα της ζωής που βρίσκονται μπροστά μου. Ζητώ την ικεσία σου, όσο σε αισθάνομαι νε συνεχίζεις το αιώνιο ταξίδι σου με χάρη αγγελική, εκεί ψηλά, όπου όλα τα ακούτε κι όλα τα βλέπετε.

Ανάλαφρα περιδιαβαίνεις τα ουράνια. Ανάλαφρα με επισκέπτεσαι στις ώρες της σιωπής μου και στον ύπνο μου, για να γνωρίζω την άπιαστη πορεία σου σε επίπεδα χαρμόσυνων διαστάσεων. Πόσο χαίρομαι για σένα, πόσο αξιολογώ τώρα την άδολη ζωή σου, την αγάπη και τη δημιουργία σου στη γη. Θέλω να είμαι υπό τη σκέπη της γλυκιάς σου αγκαλιάς. Κοιτάζω την εικόνα της Παναγίας και σε νιώθω μάνα. Ικέτευσον.

Θα σε ονειρευτώ απόψε με τα άσπρα φωτεινά ιμάτιά σου, σε κείνο τον απέραντο κήπο, όπου με είχες καλέσει λίγες μέρες μετά το αιώνιο ταξίδι σου, για να πάρω τη διδαχή των πανύψηλων συντρόφων σου.

Πάντα ανάβω το κερί μπροστά στην εικόνα του Άγιου Ιωάννη και της Παναγίας, στο Όνομα σου. Να είναι πάντα φωτεινό το πέρασμά σου στα πέρατα του σύμπαντος. Σ' αγαπώ. Η τελευταία λέξη που άκουσα από το στόμα σου. Σ' αγαπώ κι η δική μου που έφτασε στα αυτιά σου. Σ' αγαπώ σε όλες τις διαστάσεις που συναντιόμαστε. Τώρα, περιμένω τη στιγμή της δικής σου απάντησης!





Ανώτερες Συχνότητες
http://asteri-on.pblogs.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου