Πέμπτη, 27 Αυγούστου 2015

8 τρόποι για να νιώσετε ευτυχισμένοι -τώρα....!!!!!!!

Οκτώ απλές κι εύκολα εφαρμόσιμες συμβουλές ευτυχίας. Μένει να τις δοκιμάσουμε να δούμε, αν μπορούν να μας κάνουν να νιώσουμε πιο ευτυχισμένοι άμεσα.

Υπάρχει εξίσωση που να καταλήγει στην ευτυχία; Σύγχρονοι ερευνητές έχουν εμφανίσει διάφορες εκδοχές που υποστηρίζουν ότι δίνουν την εξίσωση της ευτυχίας. Ωστόσο τα πράγματα μπορεί να είναι πολύ απλά. 

Δημοσίευμα του RealSimple.com υποστηρίζει ότι οι παρακάτω οκτώ τρόποι μπορούν να σε κάνουν να νιώσεις ευτυχισμένος. Απλοί σίγουρα είναι, μένει να δούμε αν πιάνουν...

1. Βγείτε από το Facebook και τηλεφωνήστε σε ένα φίλο. Τα περισσότερα like δεν ισοδυναμούν με περισσότερη ευτυχία κι αυτό το λένε όλες οι σχετικές έρευνες, όπως για παράδειγμα αυτή του πανεπιστημίου του Μίτσιγκαν ανάμεσα σε 82 νέους, τα επίπεδα ευτυχίας των οποίων ανέβαιναν όχι όταν αφοσιώνονταν στο Facebook αλλά όταν τους δόθηκε η ευκαιρία προσωπικής επαφής και επικοινωνίας.

2. Εστιάστε στους ανθρώπους, όχι στα πράγματα. Πρόσφατη σουηδική έρευνα στο Διαδίκτυο και στα social media έδειξε ότι έννοιες που υποδηλώνουν χαρά ή ευτυχία βρίσκονται συνήθως σε δημοσιεύσεις που περιέχουν αναφορές σε ονόματα ή προσωπικές αντωνυμίες. Σπανιότατα τις βλέπεις δίπλα σε έννοιες όπως «εκατομμύρια» ή «εξελιγμένα κινητά τηλέφωνα».

3. Βγείτε έξω. Είναι κοινώς αναγνωρισμένο ότι μια βόλτα στον ήλιο κάνει καλό. Πρόσφατη έρευνα από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, μάλιστα, υποστήριξε ότι η καλή διάθεση συνδέεται άμεσα με το πόσο χρόνο περνάμε έξω, ίσως γιατί όταν το ανθρώπινο σώμα κινείται στον ήλιο, παράγει περισσότερη βιταμίνη D.

4. Κάντε χαρούμενες σκέψεις. Εδώ βοηθά πολύ η χαρούμενη μουσική και οι στίχοι που περιγράφουν χαρούμενες καταστάσεις. Ερευνα που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα Θετικής Ψυχολογίας έδειξε ότι όσοι ακούν χαρούμενη μουσική, έχουν καλύτερη διάθεση και αφού η μουσική σταματήσει.

5. Κάντε... προξενιά! (Η συμβουλή – έκπληξη) Κι όμως το να σκέφτεστε και να κάνετε σχέδια για το ποιοι από τους φίλους σας μπορούν να ταιριάξουν μεταξύ τους, σύμφωνα με έρευνα μπορεί να σας κάνει πολύ πιο χαρούμενους -κι όσο πιο απροσδόκητο δείχνει το ταίριασμα, τόσο πιο χαρούμενοι θα γίνετε.

6. Κοιμηθείτε! Μία έως μιάμιση ώρα ύπνου επιπλέον μέσα στη μέρα, μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας σύμφωνα με μελέτη που διενήργησε η Αμερική Ένωση Ψυχολογίας. Εννοείται πως όσο καλύτερος είναι ο νυχτερινός ύπνος, τόσο καλύτερη και η διάθεση.

7. Κάντε μια καλή πράξη. Εθελοντική εργασία ή όποια άλλη φιλανθρωπική προσφορά σε έναν άστεγο ή σε μια οικογένεια που έχει ανάγκη, κάνει τους ανθρώπους σύμφωνα με όλες τις μελέτες να καταπολεμούν την κατάθλιψη.

8. Αποφύγετε το fast food. Καλώς ή κακώς κι εδώ συμφωνούν όλες οι μελέτες. Το fast food, μεταξύ άλλων, αυξάνει την ανυπομονησία, άρα και την ένταση του οργανισμού, οπότε στερεί από το φαγητό την απόλαυση και αυξάνει τους δείκτες του στρες. Προσπεράστε το, ευχαριστηθείτε το μαγειρεμένο φαγητό σας και χαμογελάστε...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου