Πέμπτη 21 Μαΐου 2015

Σας ευγνωμονώ για την αγάπη σας ……..!!!!!!!!!!!

Αγαπημένοι μου άγγελοι……χίλια ευχαριστώ για τις υπέροχες ευχές σας……..για τα τρυφερά και συγκινητικά σχόλια σας και για τις καταπληκτικές σας φωτογραφίες που στόλισαν σήμερα τον τοίχο μου……..για μένα είστε όλοι σημαντικοί στη ζωή μου…..και νιώθω να εισπράττω καθημερινά την αγάπη που μου δείχνετε……….

είναι τιμή για μένα να έχω τόσους φίλους που για μένα είστε πλέον η μεγάλη μου οικογένεια…..που μου δίνετε κάθε μέρα κάτι από την ψυχή σας…..που κάνει την δική μου ψυχή να χαίρεται και να αγαλιάζει…και να νιώθει τόση ζεστασιά…..που πλημμυρίζει από γαλήνη……!!!!!!!! 

Είμαι τόσο χαρούμενη που μοιραζόμαστε τόσα μαζί…….και προσπαθούμε όλοι να κάνουμε το καλύτερο για τον κόσμο μας..!!! Το ότι με διαβάζετε καθημερινά μου δίνει τόση δύναμη να συνεχίσω ……..αλλά και τόση χαρά που θέλετε να γίνετε καλύτεροι και να εξελιχθείτε…….σας υπόσχομαι να κάνω το καλύτερο δυνατόν…..!!!!!!!!

Σας ευγνωμονώ που είστε πλέον κομμάτι της ζωής μου…….και θέλω να σας κάνω μια μεγάλη αγκαλιά και να σας στείλω την αγάπη μου μέσα από τα βάθη της ψυχής μου……!!!!!!!!

Εύχομαι και του χρόνου να είστε όλοι καλά και να μου ευχηθείτε και πάλι…..!!!!!!!!

ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ 

Λένα Μπαξέ

1 σχόλιο: