Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Πως θα αλλάξω επιτέλους τη ζωή μου ;

«Πως θα κάνω τη ζωή μου καλύτερη; Πως θα ζήσω επιτέλους μία όμορφη ζωή; Πως θα γίνει να ξυπνήσω σε μία άλλη διαφορετική, αρμονική ζωή;» Πόσες φορές βασανιζόμαστε από ερωτήματα παρόμοια….ο Bono των U2 έλεγε κάτι πάρα πολύ όμορφο πως τις απαντήσεις τις έχουμε όλες…οι ερωτήσεις μας δεν είναι σωστές! 

Πόσο αλήθεια άραγε κρύβει αυτή η πρόταση! Το ερώτημα λοιπόν δεν είναι το πως αλλά το πότε! Όποτε λέμε πως τίποτα δεν αλλάζει και ζούμε την παραδοχή του γεγονότος τι περιμένουμε να αλλάξει στη ζωή μας; Αλλάζοντας το λόγο μας αλλάζουμε τη ζωή μας! Πως; 

Λέγοντας και υποστηρίζοντας κάθε στιγμή: Τώρα ξεκινώ μία υπέροχη ζωή! Σήμερα είναι η πρώτη μέρα της υπόλοιπης ζωής μου! Από αυτή τη στιγμή κινούμαι αποφασιστικά ολοκληρωτικά και με πολύ αγάπη για τον εαυτό μου στην νέα μου ζωή! Βάζω πρόγραμμα σεβασμού προς τη ζωή μου…

σταματώ παλιές λανθασμένες συμπεριφορές και τις αντικαθιστώ με νέες πιο λειτουργικές, ωφέλιμες για το είναι μου και την εξέλιξη μου. Βλέπω τον όμορφο εαυτό μου κάθε μέρα να γίνεται όλο και καλύτερος και προσπαθώ να κάνω το περιβάλλον γύρω μου καλύτερο απ' ότι το βρίσκω, αξιοποιώντας την καλή μου διάθεση, το χιούμορ, την αισιοδοξία και την καλή μου προαίρεση… 

Προσφέρω τον καλύτερό μου εαυτό όπου και όταν χρειαστεί χωρίς να περιμένω αντάλλαγμα και γίνομαι ένα με το Θεό, το κανάλι της πληρότητας, της αφθονίας ζώντας στην απόλυτη πνευματική ευμάρεια! Ευχαριστώ, ευγνωμονώ καθημερινά για όλα όσα ζω και θαυμάζω κάθε τι νέο σαν μικρό παιδί…. Μέσα από τα μικρά βήματα αλλαγής, η ζωή μου γίνεται θαύμα που το ζω καθημερινά!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου