Σάββατο 30 Μαΐου 2015

Συνειδητή επικοινωνία με τον Ανώτερο Εαυτό.....!!!!!!!!!

Α΄ ΜΕΡΟΣ: ΑΥΤΕΝΕΡΓΕΙΑ
«Ποιος είμαι; Τι είμαι; Τι θα πει ''είμαι''; Με τι ταυτίζω την Ύπαρξή μου, λέγοντας ''Είμαι''; Τι υπάρχει πέρα απ’ αυτό που φαίνεται; Αν γνώριζα τις απαντήσεις σ’ αυτά τα ερωτήματα, θα μπορούσα ν’ αποφασίζω για τον εαυτό μου, θα μπορούσα να ορίσω την ''τύχη'' μου;»

Η στοιχειώδης Γνώση του εαυτού, τα πρώτα βήματα στην Αυτογνωσία οδηγούν σε Αυτενέργεια. Όχι απλώς «αυτοβελτίωση» αλλά Αυτενέργεια: «ενεργώ οικεία βουλήσει. Μπορώ πράγματι να δρω επιλέγοντας τις δράσεις μου, αντί ν’ αντιδρώ σε ό,τι φέρνει η βίωση, όπως τύχει».

Αρχίζουμε να ενδιαφερόμαστε πραγματικά να Γνωρίσουμε τον εαυτό και να ορίσουμε τις συνθήκες μας, τότε που γίνεται δυνατόν κάτι τέτοιο: από ένα σημείο της εξελικτικής μας ωρίμανσης και μετά.

Πώς και πότε συμβαίνει αυτή η ωρίμανση, τι σημαίνει πρακτικά, τι αλλαγές συνεπάγεται για την προσωπικότητα; Τι είναι η «προσωπικότητα» και ποια η σχέση της με τον Ανώτερο Εαυτό; Τι είναι ο Ανώτερος Εαυτός;

Για όποιον θέλει ν’ αναλάβει την ευθύνη εαυτού, υπάρχουν τρία βασικά κεφάλαια: ( - Καθαρή πρόθεση, Αντιμετώπιση των αρνήσεων και Εξισορρόπηση) – που οδηγούν, μέσω της πράξης, σε Κατανόηση εαυτού και των Νόμων, επομένως σε Αυτενέργεια και Ορθές σχέσεις με τον εαυτό και τους άλλους ανθρώπους.

Για όποιον θέλει να φθάσει στην συνάντηση με τον Ανώτερο Εαυτό, η Αυτενέργεια και οι Ορθές σχέσεις είναι «προαπαιτούμενο».

Β΄ ΜΕΡΟΣ: ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Η Συνειδητή Επικοινωνία με τον Ανώτερο Εαυτό ήταν και παραμένει σκοπός κάθε είδους διαλογισμού, αφού αποτελεί τον πρώτο από τους τρεις άξονες εργασίας των αναζητητών της Αληθείας.

Οι πρώτες απαραίτητες γνώσεις περί Ψυχής και Επικοινωνίας δίνονται μαζί με τα εργαλεία που διευκολύνουν στην αποκατάσταση Συνειδητής – αμφίπλευρης Επικοινωνίας με τον Ανώτερο Εαυτό, με τους αγγέλους, με τους οδηγούς μας.

Μπαίνοντας στην Άσκηση, η Επικοινωνία πράγματι συμβαίνει.

Η αυθεντικότητά της και τ’ αποτελέσματα που συνεπάγεται πιστοποιούνται από την πράξη, μέσα στην καθημερινή μας βίωση. Από το σημείο τούτο και μετά, μπορεί ο καθείς να πορεύεται με τον Εσωτερικό του Δάσκαλο.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου