Παρασκευή 24 Απριλίου 2015

Mεταμορφώστε την ενέργεια γύρω σας με την αναπνοή σας.....!!!!!!!!!!

Ένας τρόπος ώστε, αναπνέοντας να αλλάξετε την κατάσταση της συνειδητότητάς σας είναι να φανταστείτε τον εαυτό σας πως αναπνέει μέσα και διαμέσου της καρδιάς σας.

Πραγματικά βάλτε τα χέρια σας πάνω στην καρδιά σας ώστε να νιώσετε, να αισθανθείτε την καρδιά σας καθώς αναπνέετε μέσα και έξω. Βάλτε μια εικόνα ή την αίσθηση κάτι πολύτιμου, ακριβού για σας πάνω στην καρδιά σας καθώς το κάνετε.

Βρίσκω πως όταν αναπνέω μέσα και διαμέσου της καρδιάς μου έχω περισσότερη πρόσβαση στη διαίσθησή μου. Η ενέργειά μου κινείται από την φυσιολογική μου κατάσταση διανοητικής φλυαρίας και αντίδρασης σε ένα γαλήνιο ειρηνικό σημείο. Το χρησιμοποιώ αυτό όταν διδάσκω σε εργαστήρια. Καθώς αναπνέω μέσα και διαμέσου της καρδιάς μου, βρίσκω πως τα λόγια μου προέρχονται από έναν βαθύτερο τόπο γνώσης.

Άνθρωποι που έχουν μελετήσει μαζί μου για αρκετό καιρό γνωρίζουν πότε αναπνέω διαμέσου της καρδιάς μου. Η παρουσία μου αλλάζει σημαντικά μέσα στο χώρο καθώς μετακινούμαι περισσότερο σε μία πιο διευρυμένη κατάσταση συνείδησης. Και το όφελος για τους μαθητές μου και για μένα είναι πως είμαστε σε έναν τόπο αγάπης και ειρήνης όπου αναπνέοντας μέσα από την καρδιά, επηρεαζόμαστε όλοι μέσα στο δωμάτιο.

Ένας πελάτης μου, ο Γιώργος δεν πέρναγε καθόλου καλά με την επόπτη στη δουλειά του. Όντας μαζί η χημεία τους ήταν από το είδος της χημείας που φαινόταν να προκαλεί μια εκρηκτική αντίδραση. Ήταν φανερό ότι οι ενέργειές τους μαζί δε δημιουργούσαν αρμονία.

Δίδαξα στον Γιώργο την μέθοδο με τη διαδικασία αναπνοής διαμέσου της καρδιάς του ενώ παράλληλα συγκεντρωνόταν σε μια πολύτιμη εικόνα που είχε τοποθετήσει εκεί. Εξασκούμενος για κάποιο διάστημα παρατήρησε μία αλλαγή μια μετατόπιση μέσα στον εαυτό του.

Μία μέρα, καθώς ξεκινούσε ένας τσακωμός με την επόπτη του, αποφάσισε να δοκιμάσει την αναπνοή διαμέσου της καρδιάς του. Αυτή δεν αντιλήφθηκε τί έκανε ο Γιώργος, αλλά, εντελώς ξαφνικά το δωμάτιο σκεπάστηκε από σιωπή. Η ενέργεια άλλαξε και η συζήτηση μετατοπίστηκε. Για πρώτη φορά ο Γιώργος ένιωσε, ένα αίσθημα συμπόνιας για την επόπτη του.

Η αναπνοή είναι ένας από τους πιο απλούς τρόπους για να μεταμορφώσετε κάθε ενέργεια. Όταν βρισκόμαστε σε φάση αντίδρασης, η αναπνοή μας γίνεται ρηχή. Όσο περισσότερο είμαστε στρεσαρισμένοι ή αγχωμένοι, τόσο περισσότερο αντιδρούμε. Όταν αναπνέουμε βαθιά, η ενέργεια αλλάζει από μόνη της.

Δοκιμάστε μερικές αναπνοές ενώ είσαστε με άλλους ανθρώπους. Παρατηρήστε πώς αλλάζει η ενέργεια στο δωμάτιο καθώς επικεντρώνεστε μέσα σε ένα ήρεμο χώρο. Παρατηρήστε πώς μπορείτε να μεταμορφώσετε την ενέργεια μέσα στο δωμάτιο απλά αναπνέοντας. Παρατηρήστε πώς η δικιά σας παρουσία κινείται από μία συρρικνωμένη σε μία διευρυμένη κατάσταση. Παρατηρήστε την αίσθηση της ειρήνης που αισθάνεστε καθώς το κάνετε αυτό.

Κάντε ένα διάλειμμα για να αναπνεύστε, τώρα.

Από το βιβλίο: Πώς να Θεραπεύσουμε τις Τοξικές Σκέψεις. Απλά εργαλεία για ατομικό μετασχηματισμό. Sandra Ingerman. Εκδόσεις: Μουσείο Κομπολογιού.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου