Δευτέρα 9 Μαρτίου 2015

Επιτρέποντας τις αλλαγές στην ζωή μου να επιδράσουν.....!!!!!!!!

Έχει έρθει η ώρα να πεις στον εαυτό σου τόσα καλά λόγια, όσα δεν άκουσες ποτέ από κανέναν άλλον.Είναι η εποχή για ενδυνάμωση από εσένα την ίδια-ο.

Διάβασε τις παρακάτω δηλώσεις και εξέτασε το πως νιώθεις. Διάβαζέ τες κάθε ημέρα και θα δεις την ζωή σου να αλλάζει. Δέξου με ευγνωμοσύνη τις αλλαγές! Είναι ένα δώρο για εσένα και την οικογένειά σου!

Ξεκινάμε :
Είμαι εκατομμυριούχος και η ζωή μου είναι μεγάλη!

Αισθάνομαι ασφαλής για το μέλλον μου και μπορώ να επενδύω τα χρήματα μου με ασφάλεια!

Με απόλυτη συνείδηση περνάει ο χρόνος και ταυτόχρονα απολαμβάνω τις απολαύσεις της ζωής!

Τώρα μπορώ να είμαι πιο χαλαρός / ή, όποτε θέλω να είμαι!

Συνεχίζω να έχω την καλύτερη εμφάνιση και αισθάνομαι τέλεια .Συνεχίζω να χάνω βάρος και να με αγαπώ! 

Συνεχίζω να βελτιώνω τα χαρακτηριστικά του προσώπου μου, με το να είμαι συνεχώς ευτυχισμένος / η!

Συνεχίζω να γίνομαι πιο ελκυστική και ευχάριστη, κάθε ημέρα και πιο πολύ.

Ο εαυτός μου αισθάνεται πιο άνετα κάθε ημέρα σε όλες τις κοινωνικές καταστάσεις!

Μαθαίνω πάντα νέα πράγματα που κάνουν τη ζωή μου καλύτερη!

Αισθάνομαι πιο έξυπνη και πιο έξυπνη. Επειδή έκανα τα πάντα στη ζωή από μόνη μου!

Είμαι σε άψογη φόρμα, τρώω καλά, έχω υψηλή ενέργεια και αισθάνομαι υγιής!

Έχω κοιμηθεί καλά, αισθάνομαι άνετα και αισθάνομαι υπέροχα!

Είμαι ελεύθερος από τους πόνους!

Είμαι αγαπητός!

Έχω αρχίσει να βγαίνω πάλι ραντεβού με το άλλο φύλο!

Αισθάνομαι επιθυμητή-ός!

Οι άνθρωποι εύκολα με γνωρίζουν αρκετά καλά και με αγαπούν!

Η ερωτική ζωή μου έχει βελτιωθεί δραστικά!

Η επικοινωνία με νέους ανθρώπους είναι εύκολη και ευχάριστη!

Η κοινωνική ζωή μου συνεχίζει να βελτιώνεται γρήγορα!

Είμαι δημοφιλής, αισθάνομαι ευλογημένος το αποδέχομαι!

Απολαμβάνω περισσότερη ευχαρίστηση κάθε μέρα!

Αισθάνομαι ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη κάθε μέρα!

Αισθάνομαι περισσότερη ευχαρίστηση, μεγαλύτερη ικανοποίηση και πιο ολοκληρωμένη από όλες μου τις δραστηριότητες!

Έχω αναλάβει άμεση δράση για να πάρω αυτά που θέλω από την ζωή!

Πώς αισθάνεσαι για σένα τώρα μετά από όλες αυτές τις δηλώσεις;





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου