Τρίτη 10 Μαρτίου 2015

Αφθονία.....!!!!!!!

1. Ο Θεός είναι πλούσια, ακατανίκητη Αφθονία, η πλούσια πανταχού παρούσα ουσία του Σύμπαντος. Αυτή η Παντοδότρα Πηγή απεριόριστου πλούτου εξατομικεύεται ως εαυτός μου - η Πραγματικότητα του εγώ μου.

2. Ανυψώνω το νου μου και τη καρδιά μου για να έχω επίγνωση, να κατανοώ και να ξέρω ότι η Θεϊκή Παρουσία ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ είναι η Πηγή και η Ουσία όλων των καλών μου.

3. Έχω επίγνωση της Εσωτερικής Παρουσίας στην πλούσια Αφθονία μου. Έχω επίγνωση της συνεχούς δράσης αυτού του Νου του απεριόριστου πλούτου. Επομένως, η συνειδητότητα μου είναι γεμάτη με το Φως της Αλήθειας.

4. Μέσω της συανειδητότητας του Θεϊκού μου Εαυτού, του Χριστού μέσα μου, ως Πηγής μου, έλκω στο νου μου και στις αισθήσεις μου την ίδια την ουσία του Πνεύματος. Αυτή η ουσία είναι οι πόροι μου, έτσι η συνειδητότητα μου της Παρουσίας του Θεού μέσα μου είναι οι πόροι μου.

5. Τα χρήματα δεν είναι οι πόροι μου. Κανείς άνθρωπος, τόπος ή κατάσταση δεν είναι οι πόροι μου. Η επίγνωσή μου, η κατανόησή μου και η γνώση της παντοδότρας δράσης του Θεϊκού Νου μέσα μου είναι οι πόροι μου. Η συνειδητότητα μου αυτής της Αλήθειας είναι απεριόριστη, επομένως, οι πόροι μου είναι. απεριόριστοι.

6. Οι εσωτερικοί μου πόροι κάθε στιγμή και συνεχώς παίρνουν μορφή και εμπειρία σύμφωνα με τις ανάγκες και τις επιθυμίες μου, και επειδή αυτή είναι η Αρχή της Παροχής σε δράση, είναι αδύνατο για μένα να έχω ανάγκες ή ανεκπλήρωτες επιθυμίες.

7. Η Θεϊκή Συνειδητότητα που εγώ είμαι εκφράζει πάντα την αληθινή της φύση, την φύση της Αφθονίας. Αυτή είναι η ευθύνη της, όχι η δική μου. Η μόνη μου ευθύνη είναι να έχω επίγνωση αυτής της Αλήθειας. Επομένως έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στο να αφήνομαι και να αφήνω το Θεό να εμφανίζεται ως άφθονη ολική επάρκεια στη ζωή μου και στις υποθέσεις μου.

8. Η συνειδητότητα μου του Πνεύματος μέσα μου ως απεριόριστη Πηγή μου είναι η Θεϊκή Δύναμη επανόρθωσης για τα έτη που έφαγαν οι ακρίδες, για να τα κάνω όλα καινούργια, για να με ανυψώσει στο Μεγάλο δρόμο του άφθονου πλούτου. Αυτή η επίγνωση, η κατανόηση και η γνώση για το Πνεύμα εμφανίζεται ως κάθε ορατή μορφή και εμπειρία που θα μπορούσα ποτέ να επιθυμήσω.

9. Όταν έχω επίγνωση ότι ο Θεϊκός Εαυτός μέσα μου είναι η πλήρης εκπλήρωση μου, εκπληρώνομαι πλήρως. Τώρα έχω επίγνωση αυτής της Αλήθειας. Βρήκα το μυστικό της ζωής, και τώρα χαλαρώνω με τη γνώση ότι η Δράση της Θεϊκής Αφθονίας εργάζεται αιώνια στη ζωή μου. Απλώς πρέπει να έχω επίγνωση της ροής, της ακτινοβολίας, αυτής της Δημιουργικής Ενέργειας, που ρέει συνεχώς, εύκολα και άκοπα από τη Θεϊκή μου Συνειδητότητα. Τώρα έχω επίγνωση. Τώρα βρίσκομαι μέσα στη ροή μου.

10. Κρατώ το νου και τις σκέψεις μου έξω από «αυτόν τον κόσμο» και εστιάζομαι απόλυτα στο Θεό μέσα μου ως τη μόνη Αιτία του πλούτου μου. Αναγνωρίζω την Εσωτερική Παρουσία ως τη μόνη δράση στα οικονομικά μου θέματα, ως την ουσία όλων των ορατών πραγμάτων. Εμπιστεύομαι την Αρχή της Αφθονίας σε δράση μέσα μου.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου