Τρίτη 6 Ιανουαρίου 2015

Το μυστικό της αφθονίας......!!!!!!!!


Διαβάστε δυνατά αυτό το κείμενο δύο φορές την ημέρα, για να πραγματοποιήσετε τις επιθυμίες σας, και πείτε το, όταν αντιμετωπίζετε κάποια δυσκολία. 

Επικαλούμαι τις δυνάμεις της Ανατολής, που ξεπερνούν κάθε δυσκολία. 

Επικαλούμαι τις δυνάμεις της Δύσης, όπου δεν υπάρχουν εμπόδια στις επιθυμίες μου. 

Επικαλούμαι τις δυνάμεις του Βορρά, όπου η τύχη μού χαμογελάει κάθε μέρα. 

Επικαλούμαι τις δυνάμεις του Νότου, όπου όλες οι ευχές μου πραγματοποιούνται. 

Ζητώ η ζωή μου να είναι ελεύθερη από αρνητικές σκέψεις. 

Η οικογένειά μου, οι φίλοι μου, οι εργοδότες μου και όσοι δουλεύουν για μένα είναι ευτυχισμένοι! 

Τα σχέδια μου, οι ελπίδες μου και η δουλειά μου είναι όλα εξαιρετικά! 

Η τροφή μου είναι πεντανόστιμη! 

Οι χαρές μου και οι διασκεδάσεις μου είναι υγιεινές και ευχάριστες. 

Θέλω να αξιοποιήσω πλήρως το Τώρα. 

Είμαι γεμάτος ευγένεια για όλον τον κόσμο. 

Δεν περιμένω τίποτα σε αντάλλαγμα για τη αγάπη που δίνω. 

Εύχομαι η ζωή μου να πλημμυρίσει από την αφθονία, τη δύναμη και την εμπιστοσύνη που γεννιέται από τις σκέψεις μου, τα λόγια μου και τις πράξεις μου. 

Εύχομαι ότι αγγίζω να μετατρέπεται σε ΘΗΣΑΥΡΟ. 




Μετάφραση: Αλέκα Χρηστίδου 
“Copyright © www.urantiacenter.gr“. 

12 σχόλια:

  1. Συγνώμη αλλά η μετάφραση είναι σαν να έγινε αυτόματα από την doodle και όχι από μεταφραστή. Όπως αυτό "Οι χαρές μου και οι διασκεδάσεις μου είναι υγιεινές και ευχάριστες.

    Θέλω να αξιοποιήσω πλήρως το Τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ Το Θεό Το Χριστό.Την Παναγία κ όλους τους Αγίους κ Αγγέλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΥΣ ΓΑΒΡΙΉΛ ΚΑΙ ΜΙΧΑΉΛ ΠΟΎ ΜΕ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΟΥΝ ΚΑΘΕ ΜΈΡΑ 🙏🙏🙏

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Έλεος το πάτερ ημών να λέτε . Λυπάμαι πολύ που παραπλανάται τον κόσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δυνατό κείμενο. Μήπως μπορείτε να γράψετε το λίνκ για το πρωτότυπο κείμενο; ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μονο το θεό να παρακαλατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεος ειναι παντοδυναμος. Ο Χριστος μας οτι του ζητησουμε θερμα μας το δινει. 🥀🙏🙏🙏

      Διαγραφή
  7. Μόνο το θεό για να είμαστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποιος βορράς και ποιος νότος. Μόνο ο δημιουργός Θεός υπάρχει των ολων. Ιησούς Χριστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχαριστω τους αγγελους και αρχαγγελους ξαι ολους τους αγιους αμην!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή