Σάββατο 27 Δεκεμβρίου 2014

Ο τρόπος επίκλησης Ιόχρους Φλόγας....!!!!!!!

Ανάβουμε ένα λευκό κεράκι και βάζουμε δίπλα ένα μπολάκι με νερό. Όταν είναι δυνατό ανάβουμε λίγο λιβάνι.

Παίρνουμε μια ίσια θέση με τη σπονδυλική στήλη ίσια και χαλαρώνουμε με αναπνοές.

Εκφωνούμε το Decree επίκλησης καθόδου της Φλόγας (βλ. Επικλήσεις) και το Decree Προστασίας του Αρχαγγέλου Μιχαήλ ή άλλη προσευχή προστασίας.

Εκφωνούμε τα Decree που μας εκφράζουν και που χρειαζόμαστε και κλείνουμε το το Decree ευχαριστίας της Ιόχρου Φλόγας.

ΕΝΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΟΧΡΟΥ ΚΑΘΑΡΤΗΡΙΑ ΦΛΟΓΑ
Στο ‘Όνομα της Θείας Παρουσίας απευθύνομαι σε Σε Ιόχρου Φλόγα σύμφωνα πάντα με το Νόμο της Αβλάβειας Σε κατευθύνω και Σ’ εντάσσω στις Δυνάμεις που μπορώ και διευθύνω με τη Φλόγα της Καρδιάς με τη Θέληση του Νου
με τη Δύναμη της Πίστης.

Στο Όνομα του lησού και της Παρθένου Μαρίας και στο δικό Σου Ιερή Φλόγα ,Σε κατευθύνω έπ’ αγαθό για την κάθαρση και, θεραπεία των τεσσάρων σωμάτων μου και όλων των σημείων πού πάσχουν…….(π.χ. καρδιά, νεφρά κλπ)
Ενώνω την Πίστη Μου με τη Λάμψη Σου!.
Δώσε εδώ και τώρα αυτό που ζητώ!
Γένοιτο.

Ιόχρου φλόγα ιερή και Ισχυρή σε καλώ και σου ζητώ στο όνομα της Εγώ Ειμί Παρουσίας του Αγίου Γερμανού, του Αρχάγγελου Ζακχιήλ και της Ιεραρχίας Να μου δώσεις υγεία, αφθονία, χαρά, ……..………………………………………………. (πχ. μια νέα ενδιαφέρουσα, τίμια και αποδοτική εργασία, κατάλληλη για την προσωπικότητα και τις ανάγκες μου)
Δράσε άμεσα, απλά, δυναμικά
Εδώ και τώρα, αυτή την ώρα
Γένοιτο

ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΙΟΧΡΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
Θεία Ιόχρου Ενέργεια από την Ιερή Πηγή Σου
Σε επικαλούμαι και Σε εφελκύω μέσα στα σώματά μου.
Σε εισπνέω και Σε διανέμω μέσα στα κύτταρά μου.
ΕΥΛΟΓΗΣΕ, ΕΞΑΓΝΙΣΕ τις σκέψεις, τα αισθήματά μου.

Στην Καθαρτήρια Ιόχρου Θάλασσά Σου,
Μέσω της Ιερής Ροής Σου,
ΜΕΤΑΦΕΡΕ ΠΡΟΣ ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ
κάθε δυσαρμονία ………………… (δυσκολία, φόβο, ενοχή, αρνητικό συναίσθημα κλπ)

ΚΑΝΕ με Φάρο Φωτοδότη της Ενέργειας Σου
Συμμέτοχο στο Απελευθερωτικό ΙΟΧΡΟΥ ΔΙΚΤΥΟ ΣΟΥ.
Γένοιτο.





1 σχόλιο: