Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

Πρωινή συνταγή ευεξίας.....!!!!!!!!

Κ Α Λ Η Μ Ε Ρ Α !!!!!
Πρωινή συνταγή ευεξίας 
Ξυπνάω το πρωί και χαρίζω το πιο φωτεινό μου χαμόγελο τριγύρω.

Εστιάζω με αγάπη στο σώμα μου και όπως την γάτα και το σκύλο μου δίπλα το τεντώνω καλά καλά και με αγάπη του χαρίζω την πρωινή του καθαριότητα και φροντίδα.

Όλη η επίγνωση στο δεύτερο κέντρο μου και ουπς!!! 
Υπέροχη στόχοι για δράση ξεπηδάνε και για σήμερα.

Ανοίγω την πόρτα και χαμογελάω στον ΗΛΙΟ κι αυτός με την ρευστή του ενέργεια γεμίζει απλόχερα την αποθήκη μου ενέργεια. 

Έφτιασα κιόλας στο τέταρτο ενεργειακό κέντρο μου και με ΑΓΑΠΗ με ντύνω με φως και χρώματα…
Βγαίνοντας έξω να αδράξω τις στιγμές χαρίζω χαμόγελα στους γύρω μου χωρίς όρους…ναι ίσως και κάποιοι να απορούν.. αλλά το απολαμβάνω…

Μμμ!!! το έκτο ενεργειακό κέντρο με συντροφεύει με την γνώση του κι έτσι γλυτώνω τα στραβοπατήματα…
Εγώ ανοίγω την αγκαλιά μου στο ΣΥΜΠΑΝ , γελάω μέσα από την ψυχή μου και συνεχίζω να δώσω ότι καλύτερο σε μένα, σε σένα, σε όλους αυτή την μοναδική υπέροχη μέρα που μου χαρίστηκε… Τόσο απλά !!!!





Μαννιάνα Μιγάδη Χρυσαλίδα
Γιόγκα Ρέικι Μουσική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου