Δευτέρα 31 Μαρτίου 2014

Καλή Πρωταπριλιά.......!!!!!!!!!

Και ναι ήρθε και ο γλυκός Απρίλης και αυτό σίγουρα δεν είναι ένα ψεματάκι για την πρωταπριλιά.

Είναι γνωστό πως σήμερα λέμε μικρά και αθώα ψέματα (όσο αθώο μπορεί να είναι ένα ψέμα) για να κοροϊδέψουμε τους άλλους. Το έθιμο αυτό είναι ξενικό και έρθει από την Ευρώπη ωστόσο στην Ελλάδα πήρε την ελληνικότητα του και την θέση του στις προκαταλήψεις. Σε πολλές περιοχές λοιπόν πιστεύουν πως όποιος καταφέρει να ξεγελάσει κάποιον θα έχει την τύχη με το μέρος του σε αντίθεση με αυτόν που θα ξεγελαστεί.

Όπως και να ‘χει εμένα μετά από μια άσχημη πλάκα σταμάτησε να με ενδιαφέρει αυτό το “έθιμο”. Βλέπετε όταν ήμουν στο δημοτικό η μαμά σκέφτηκε να μου πει ως πρωταπριλιάτικο ψέμα πως δεν θα έχουμε σχολείο γιατί ο δάσκαλος μας αρρώστησε και μου είπε να συνεχίσω να κοιμάμαι. 

Και την στιγμή που γεμάτη χαρά πήγα να ξαπλώσω ξανά στο μαξιλάρι μου, ξαναέρχεται στην πόρτα του δωματίου μου λέγοντας μου ” χαχα καλή πρωταπριλιά σήκω να ετοιμαστείς για το σχολείο”…

Δεν παίζουν έτσι με τα παιδικά αισθήματα και τους ευσεβείς πόθους της παιδικής ψυχής..!!

Εύχομαι σε όλους να έχετε ένα υπέροχο Ανοιξιάτικο μήνα γεμάτο χαμόγελα και ωραίες στιγμές!

Ελπίζω στις επόμενες τριάντα ημέρες του Απρίλη να δοθούν ευκαιρίες να πραγματοποιήσετε τα όνειρα σας και να αποκτήσετε αυτό το αίσθημα πληρότητας που προσφέρει τόση μα τόση ηρεμία.
Καλό μήνα...!!!!! Γεμάτο και δημιουργικό.





♔DƦάɱα QuƎeи♔
http://myverysecrethoughts.wordpress.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου