Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2014

Επιλέγω εμένα και γιορτάζω την εσωτερική μου ελευθερία......!!!!!!!!!

Aν σπαταλάς την ενέργεια σου επειδή θέλεις να ελέγχεις τους ά λ λ ο υ ς και τις καταστάσεις,

το παίζεις σωτήρας και κάνεις πράγματα που θα μπορούσαν να κάνουν οι α λ λ ο ι ,

σε απασχολεί η γνώμη και η επιδοκιμασία των ά λ λ ων ,

ασχολείσαι με τους  ά λ λ ο υ ς και επικρίνεις την στάση τους , τα λεγόμενα τους και θεωρείς τον εαυτό σου ειδικό και γνώστη για την ζωή των άλλων,

λες ΝΑΙ στους ά λ λ ο υ ς χωρίς να το εννοείς για να τους ευχαριστήσεις και να αισθάνεσαι αγαπητός,

έχεις προσδοκίες από τους ά λ λ ο υ ς και πρέπει οι άλλοι να φέρονται έτσι όπως εσύ το οργάνωσες στο δικό σου μυαλό,

δεν διεκδικείς και δεν ζητάς από τους ά λ λ ο υς να κάνουν πράγματα για σένα,

συγκρίνεις τον εαυτό σου με τους  ά λ λ ο υ ς,

δεν αποδέχεσαι τους ά λ λ ο υ ς έτσι όπως είναι και θέλεις να τους αλλάξεις, ανησυχείς για τους ά λ λ ο υ ς,

θεωρείς τον εαυτό σου ειδικό στο να δίνει συμβουλές στους α λ λ ο υ ς,

καταπιέζεις τον θυμό σου για ά λ λ α άτομα.

Αν έκτισες την φυλακή σου με τις παραπάνω πεποιθήσεις και επομένως διοχέτευσες λανθασμένα την ενέργεια σου έξω από εσένα πιθανόν να υποφέρεις από άγχος , αυχενικό άλγος , κόπωση , αρθρίτιδα , εμπλοκή με τον θυρεοειδή αδένα κ.λ Εστάσου στον Ε Α Υ Τ Ο ΣΟΥ και βάλε νέους κανόνες και κάνε ένα σχέδιο ζωής για το 2014.

Δεν είμαι αρχηγός κάποιου άλλου παρά μόνο του εαυτού μου.

Εμπιστεύομαι τους άλλους επειδή εμπιστεύομαι τον εαυτό μου και δεν τους στερώ την ευκαιρία να ωριμάσουν και να αναλάβουν την εθύνη της δικής τους ζωή.

Σταματώ να παίρνω αξία μέσω των άλλων.

Σταματώ να κρίνω τους άλλους και αυτό σημαίνει ότι σταματώ να κρίνω τον εαυτό μου.

Νιώθω την αξία του εαυτού μου και είμαι αξιαγάπητος ακόμα και όταν δυσαρεστώ τους άλλους.

Κανείς δεν αξίζει περισσότερο ή λιγότερο από εμένα.

Αντί να ανησυχώ για τους άλλους κάνω τις πιο θετικές σκέψεις και τα πιο θετικά σενάρια.

Δεν ευθύνονται οι άλλοι για τον θυμό μου παρά μόνο η δική μου στάση απέναντι σε αυτούς και αρχίζω να εκφράζομαι.

Ξεφορτώνω τα π ρ έ π ε ι για τους άλλους και ρωτώ την καρδιά μου τι πραγματικά θέλω.

Επιλέγω ΕΜΕΝΑ αντί τους άλλους και επιθυμώ να εντυπωσιάσω, να φροντίσω , να αγαπήσω, να εκτιμήσω , να ακούσω , να αισθανθώ εμένα . Να μου μιλήσω τρυφερά , να μου προσφέρω χρόνο , να χαλαρώσω παρέα με τον εαυτό μου , να ενεργοποιήσω τις αισθήσεις μου, να επιλέξω τις πιο όμορφες σκέψεις και συναισθήματα.

Ασκηση :
Παρατηρώ τις σκέψεις και συμπεριφορές μου χωρίς να κρίνω τον εαυτό μου κατά την διάρκεια της ημέρας και λίγο – λίγο κάθε μέρα εστιάζομαι σε μένα και έτσι απελευθερώνοντας τους άλλους απολαμβάνω την εσωτερική μου ελευθερία .




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου