Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Οι σχέσεις μας συνδέονται με το 2ο Ενεργειακό κέντρο.....!!!!!!!

Είναι ο νάνος με το πορτοκαλί σκούφο. Το κέντρο αυτό είναι το μυστικό πέρασμα για να βελτιώσουμε όλες μας τις σχέσεις τόσο με τους άλλους, αλλά κυρίως με την σημαντικότερη σχέση που είναι η ίδια μας η Ύπαρξη.

Δηλαδή κατά το παραμύθι να σκοτώσω την «κακή μάγισσα», η οποία δεν είναι άλλη από την εγωιστική μου συμπεριφορά. Στην πορεία αυτής της αναζήτησης πρότασή μου είναι να φοράτε πορτοκαλί χρώμα. 

Όπου καλό θα είναι να σας ακουμπάει κατάσαρκα όλη μέρα. Μια κλωστή σε πορτοκαλί απόχρωση δεμένη σε σημείο που δεν θα φαίνεται από τους άλλους, είναι μια δική μου πρόταση.

Ας θυμηθούμε κάποια κομμάτια που αφορούν το 2οκέντρο .

Στο Φυσικό σώμα συνδέεται με τα γεννητικά όργανα και το αναπαραγωγικό σύστημα, τα νεφρά, την ουροδόχο κύστη, όλα τα υγρά του σώματος, το δέρμα, τη γλώσσα, το έντερο.

Όταν Δυσλειτουργεί έχουμε : σεξουαλικές ασθένειες και ασθένειες των γεννητικών οργάνων, απόρριψη σεξουαλικότητας ή σεξουαλική υπερδιέγερση, φοβίες, ταμπού, καταπιεσμένα συναισθήματα, προβληματικές σχέσεις, συναισθηματική εξάρτηση, επαγγελματικά και οικονομικά προβλήματα.

Όταν έχει Αρμονική λειτουργία υπάρχει σε μας : δημιουργικότητα, ομορφιά, έρωτας, τέχνη, ταλέντο, υγιής σεξουαλική ενέργεια, αποδοχή, χαρά, ευχαρίστηση, υγιείς σχέσης.

Θα φέρουμε σε ισορροπία το κέντρο αυτό μέσα από μια βαθιά αναζήτηση και αναδρομή και για να γίνει αυτό θα ασχοληθούμε με τα ακόλουθα κομμάτια : με δύο πολύ δυνατά συναισθήματα, που όλοι μας τα αναζητούμε, τη χαρά και την ευτυχία. 

Στη συνέχεια με τη μαμά, το μπαμπά, τον σύντροφο, τις σχέσεις μου γενικά με τους άλλους, τη σχέση μου με τον Εαυτό μου.

Τις προσκολλήσεις- συναισθηματική εξάρτηση - ανασφάλειες - φοβίες - θάνατος - πόνος. Είναι μια επίπονη διαδρομή η οποία όμως θα μας δώσει σημαντικές απαντήσεις για να μπορέσουμε να βρούμε το είναι μας. 
( 2ο μυστικό πέρασμα )




Δωροθέα
http://zefira21.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου