Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Ημικρανία - πονοκέφαλος : Μήπως αντιστέκομαι στη ροή της ζωής ;

Κάθε θετικό ή κάθε αρνητικό που συμβαίνει, ακόμα περισσότερο οι ασθένειες που πάσχουμε, είναι αποτελέσματα και έργα του μυαλού μας. Το μυαλό μέσα από στερεότυπα που καθορίζουν την συμπεριφορά μας, μας καθοδηγεί καθημερινά και είναι το μόνο που εμπιστευόμαστε. 

Άρα αν αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι, αλλάζω και τα στερεότυπα-κλισέ στη συμπεριφορά μου και σαν συνέπεια αλλάζω τις εμπειρίες στη ζωή μου. Τις αρρώστιες τις έχω επιλέξει να μου συμβούν, «έστω, ας παραδεχτούμε ασυνείδητα» μέσα από τις σκέψεις και τη συμπεριφορά μου. 

Και λέω «έστω ασυνείδητα», γιατί πολλοί θα σκεφτείτε ότι αποκλείεται να διαλέξατε μια ημικρανία, ένα σπάσιμο ποδιού ή ακόμα καλύτερα έναν καρκίνο! Εγώ θα σας απαντήσω σε αυτό:«Nαι, το επιλέξατε!»

Η ερώτηση που ακολουθεί είναι, αφού φυσικά το παραδεχτώ και αναλάβω την ευθύνη της ασθένειας σε όποιο μέγεθος δεν έχει σημασία: Και τώρα τι κάνω;

Αυτό που έχω να κάνω είναι άμεσα να αλλάξω τον τρόπο που σκέφτομαι και μέσα από μια διεργασία εσωτερικών μαθημάτων να καταφέρω, όσο προλαβαίνω να διορθώσω τα πάντα. Η δύναμή μας σαν άνθρωποι, είναι απεριόριστη και μαγική. Μπορώ να αλλάξω τα πάντα από τη στιγμή που δεν μου αρέσουν πλέον και δεν τα θέλω στη ζωή μου.

Θα σας παραθέσω παρακάτω μια ενδεικτική λίστα με ασθένειες, τί τις προκάλεσε και ποια είναι η σκέψη που χρειάζεται να αλλάξει για να γίνω καλά το συντομότερο δυνατόν!

Κυστίτιδα και μολύνσεις στην ουροδόχο κύστη 
Αιτία : Είμαι τσαντισμένη, συνήθως με κάποιον του αντίθετου φύλου ή με τον εραστή μου. Όταν κατηγορώ άλλους για κάτι.

Νέα σκέψη : Απελευθερώνω το πρόβλημα, θέλω να αλλάξω, αγαπώ και εγκρίνω τον εαυτό μου.

Όγκοι γενικά 
Αιτία : Υποθάλπω κάποιο πρόβλημα, το κρύβω βαθιά. Παλιό τραύμα ψυχολογικό ή σοκ. Δημιουργώ συνεχώς τύψεις στον εαυτό μου.

Νέα σκέψη : Με αγάπη απελευθερώνω το παρελθόν και στρέφω την προσοχή μου σε μια νέα ημέρα. Όλα είναι καλά τώρα και ασφαλή για εμένα.

Εγκεφαλικό 
Αιτία : Παραίτηση από τη ζωή. Αντίσταση. Καλύτερα να πεθάνω παρά να αλλάξω. Άρνηση για ζωή.

Νέα σκέψη : Η ζωή είναι αλλαγή και εύκολα συνηθίζω στις αλλαγές. Δέχομαι τις προηγούμενες ζωές, την παρούσα και το μέλλον σε εμένα.

Πονόλαιμος, αμυγδαλές
Αιτία : Κρατάω μέσα μου λόγια θυμού, αισθάνομαι ανίκανος να εκφράσω τον εαυτό μου. 

Νέα σκέψη : Απελευθερώνω τώρα όλους τους περιορισμούς και αισθάνομαι ελευθερία να είμαι εγώ αυτό που είμαι.

Ροχαλητό 
Αιτία : Ξεροκέφαλη άρνηση να αφήσω να φύγουν τα παλαιά στερεότυπα, των γονιών μου, των προγόνων. 

Νέα σκέψη : Απελευθερώνω τώρα οτιδήποτε δεν είναι αγάπη και χαρά στη ζωή μου. Μετακινούμαι από το παλιό στο νέο, στο καινούργιο και ζωντανό. 

Δεξιά πλευρά του σώματος γενικά 
Αιτία : Προσφέρω, απελευθερώνω , η αρσενική ενέργεια, οι άντρες, ο πατέρας. Υπάρχει μπλοκάρισμα σε αυτά.

Νέα σκέψη : Εξισορροπώ την αρσενική ενέργεια εύκολα και αβίαστα. 

Αριστερή πλευρά του σώματος γενικά
Αιτία : Δεν μπορώ να δεχτώ, εγκλωβίζω, η θηλυκή ενέργεια, οι γυναίκες, η μητέρα. Υπάρχει μπλοκάρισμα σε αυτά. 

Νέα σκέψη: Εξισορροπώ τη θηλυκή μου ενέργεια εύκολα και με χαρά.

Γόνατα γενικά, σύνδεσμοι 
Αιτία : Εκπροσωπούν το Εγώ και την περηφάνια. 

Νέα σκέψη : Είμαι εύκαμπτη και ρευστή, ευέλικτη.

Πονοκέφαλοι
Αιτία : Ακυρώνω τον εαυτό μου. Σκληρή αυτοκριτική. Φόβος γενικά. 

Νέα σκέψη : Αγαπώ και εγκρίνω τον εαυτό μου. Βλέπω τον εαυτό μου και ό,τι κάνω με τα μάτια της αγάπης. Είμαι ασφαλής.

Ημικρανίες 
Αιτία : Δεν μου αρέσει να με καθοδηγούν. Αντιστέκομαι στη ροή της ζωής. Σεξουαλικοί φόβοι (συνήθως με ερωτική ικανοποίηση μειώνεται).

Νέα σκέψη : Χαλαρώνω στη ροή της ζωής και επιτρέπω στη ζωή να μου παρέχει όλα όσα χρειάζομαι, εύκολα και αβίαστα. Η ζωή μου ανήκει.

Κοψίματα και μικροτραυματισμοί
Αιτία : Αυτοτιμωρία που παραβαίνω τους δικούς μου κανόνες.

Νέα σκέψη : Δημιουργώ μια ζωή γεμάτη με ανταμοιβές για εμένα.

Τα ενοχικά συναισθήματα πάντα δημιουργούν τιμωρίες σαν αποτέλεσμα. Τα παραπάνω είναι απλά μια πολύ, μικρή λίστα με ενδείξεις για το πως οι σκέψεις μου πολλές φορές δηλητηριάζουν και αρρωσταίνουν το φυσικό μας σώμα. Αρχίζοντας με αυτήν την παραδοχή, σιγά σιγά αυτοπαρατηρώ και χωρίς να κρίνω , με απόλυτη αγάπη, αλλάζω!





Ζηζή Πατεράκη, Spiritual Teacher/Healer

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου