Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2013

Γοργόνα ή Φάλαινα ;


Για όλες τις γυναίκες , περήφανες για τις καμπύλες τους...και εσύ τι θέλεις να είσαι , Γοργόνα ή Φάλαινα;

Στην βιτρίνα ενός γυμναστηρίου αφισοκόλλησαν μια αφίσα που είχε μια θεαματική- όμορφη και θεσπέσια κοπέλα , και συνοδευόταν από την εξής επιγραφή.

"ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΓΟΡΓΟΝΑ ή ΜΙΑ ΦΑΛΑΙΝΑ;"

Μια γυναίκα λοιπόν, απάντησε σε αυτό το μανιφέστο και πιο συγκεκριμένα στην παραπάνω ερώτηση ως εξής:

"Αγαπητοί κύριοι, οι φάλαινες περιβάλλονται πάντα από φίλους ( δελφίνια, φώκιες, περίεργους ανθρώπους), έχουν μια πολύ έντονη σεξουαλική ζωή και μεγαλώνουν μικρά κουτάβια που θηλάζουν πολύ τρυφερά. Διασκεδάζουν σαν τρελές με τα δελφίνια και γεύονται αστακούς και γαρίδες.

Κολυμπάνε όλη μέρα και ανακαλύπτουν υπέροχα και θαυμάσια μέρη όπως η Παταγωνία, τα κοραλλιογενή νησιά στην Πολυνησία. Τραγουδούν υπέροχα και ηχογραφούν και cd. Είναι αξιολάτρευτες, αγαπητές, υπερασπιζόμενες και θαυμαστές από όλους.

Οι γοργόνες δεν υπάρχουν.

Αλλά και εάν υπήρχαν θα έκαναν ουρά στους ψυχολόγους εξ αιτίας ενός σοβαρού προβλήματος της διχασμένης προσωπικότητας (γυναίκα ή ψάρι;). Δεν θα είχαν σεξουαλική ζωή γιατί θα σκότωναν όλους τους άνδρες που θα πλησίαζαν. Δεν θα μπορούσαν να κάνουν ούτε παιδιά. 
Θα ήταν νόστιμες, δεν λέω, αλλά μοναχικές και λυπημένες. Και μετά ποιος θα ήθελε δίπλα του μια γυναίκα που "βρωμάει" ψαρίλα;

Δεν υπάρχουν αμφιβολίες...εγώ προτιμώ να είμαι μια φάλαινα.

Αυτήν την εποχή που τα μέσα μαζικής ενημέρωσης μας βομβαρδίζουν το κεφάλι πως μονάχα οι κομψές είναι όμορφες, εγώ προτιμώ να τρώω το παγωτό μου με τα παιδιά μου, να δειπνίζω με ένα άνδρα που μου αρέσει, να πίνω κόκκινο κρασί με τους φίλους μου. 

Εμείς οι γυναίκες βάζουμε τόσο βάρος στο σώμα μας γιατί συσσωρεύουμε τόσο πολύ γνώση που δεν χωράει στο κεφάλι και έτσι μοιράζεται στο υπόλοιπο σώμα.

Εμείς δεν είμαστε παχιές και λίπος : είμαστε σε μεγάλο βαθμό καλλιεργημένες!

Κάθε φορά που βλέπω τα οπίσθια μου στον καθρέπτη σκέφτομαι " Θεέ μου , πόσο έξυπνη είμαι...!!!



Ιαθειην

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου