Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2013

Τα τρία έψιλον για μια καλή ''σύνδεση ''........!!!!!!!

Ο διαλογισμός είναι κάτι πέρα από μια τεχνική και δεν περιορίζεται σε μια καρέκλα, στη σιωπή, για 30 λεπτά, αν και από εκεί χρειάζεται να ξεκινά κάποιος. Ο διαλογισμός στην ουσία έχει να κάνει με τη σύνδεση ή αλλιώς τη 'yoga' και ως εκ τούτου με την ίδια τη ζωή. Η σωστή σύνδεση είναι κάτι μεγαλειώδες για την ψυχή... οι παρεμβολές όμως είναι μικροπράγματα στα οποία 'κολλάμε' μεγαλειωδώς... και εκεί προκαλείται η δυσκολία...
Και τι μπορεί να μας βοηθήσει;

Τα τρία έψιλον....!!

Ειλικρίνεια
Πίσω από την ειλικρίνεια κρύβεται η ακρίβεια και η συνέπεια. Ειλικρίνεια δεν είναι να αναγνωρίζω το λάθος μου ή μια αρετή μου... ειλικρίνεια είναι να δεσμεύομαι στον 'εσωτερικό καθαρισμό' των λανθασμένων συνηθειών και στην προσφορά μέσω των αρετών μου σε όλους ανεξαιρέτως και όχι σε ένα δύο συγγενείς ή σε 10 φίλους ή σε εκείνους που συμφωνούν μαζί μου...

Εκτίμηση
Αν δεν κατορθώσω να εκτιμήσω και τα πιο ''μικρά'' και καθημερινά τότε τα ασήμαντα θα με οδηγήσουν στο ρόλο του θύματος, στην αλαζονεία και την απομόνωση...

Αν φτάσω στο σημείο να εκτιμώ ακόμη και τα προβλήματα μου... τότε είναι σίγουρο πως έχω 'ανεβάσει συχνότητα' και η συνειδητότητά μου έχει ήδη αρχίσει να εξυψώνεται...

Εξάσκηση
Γυμναστείτε ! Πέρα από το σώμα μας χρειαζόμαστε και εμείς γυμναστική !
Αλλά ποιες είναι οι βασικές ασκήσεις για μια ψυχή;

Εντός
Ακινητοποιώ για λίγο το σώμα και αποσυνδέω τη σκέψη μου από τις εξωτερικές παραστάσεις και αποσπάσεις. Συγκεντρώνομαι στο κέντρο του μετώπου και αποκτώ την επίγνωση ότι είμαι ένα άυλο ον που κατοικεί σε αυτό το υλικό σώμα. Αποστασιοποιούμαι και παρατηρώ... επιστρέφω στη φυσική μου γαλήνια κατάσταση...συνδέομαι με τον εαυτό... ο νους μου γαληνεύει...

Επάνω
Στην επίγνωση του εαυτού ως ένα γαλήνιο πνευματικό ον έχω τη διαύγεια και έλξη προς την υπέρτατη πηγή γαλήνης. Στη σιωπή κάνω την κατακόρυφη κίνηση προς την πηγή ανιδιοτελούς αγάπης και συνδέομαι. Στη σύνδεση αυτή ο νους μου αναζωογονείται και δυναμώνει με την πιο αγνή μορφή πνευματικής ενέργειας στο σύμπαν - μια μορφή ενέργειας που δεν συναντάται σε καμία ανθρώπινη ψυχή. 

Έξω
Σήμερα οι ψυχές αναζητούν αγάπη και νόημα στη ζωή τους κινούμενες μόνο προς τα έξω... αποτέλεσμα... απώλεια ενέργειας που εκφράζεται ως κενό, ανικανοποίητο, απογοήτευση. Δεν είναι άστοχη κίνηση απλώς συνήθως γίνεται με λάθος σειρά και κατεύθυνση. 

Έχοντας κάνει όμως τις δύο προηγούμενες κινήσεις πρώτα, ότανσυνδεόμαστε με τους άλλους γύρω μας, αυτό γίνεται στη βάση της ανιδιοτέλειας, εμπιστοσύνης και μοιράσματος: δεν παίρνω, δεν δίνω... μοιράζομαι το εσωτερικό μου δυναμικό.





Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου