Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013

Θετικές Δηλώσεις για τη Δίαιτα που Μεταμορφώνει.......!!!


1.Συγχωρώ τον εαυτό μου που δεχόταν τροφή ενώ εγώ ήθελα αγάπη.
2. Είμαι σίγουρος/η ότι υπάρχει αρκετή τροφή και αγάπη για μένα.

Για τους περισσότερους ανθρώπους, μια δραστηριότητα που ήταν σίγουρο ότι θα προξενήσει την επιδοκιμασία των γονιών ήταν να καθαρίσουν το πιάτο τους. Τρώγοντας ό,τι υπήρχε στο πιάτο σας, σας πρόσφερε έπαινο και καλά συναισθήματα από τους ενήλικους. 
Επομένως, το φαγητό ίσως είναι η συναισθηματική ανταπόκριση που μεταφέρετε μαζί σας από την παιδική σας ηλικία. Σαν ενήλικος, τα συναισθήματα της μοναξιάς ή απόρριψης θα σας προξενούν συχνά την επιθυμία να πηγαίνετε μέχρι το ψυγείο, το περίπτερο για γλυκά ή το πιο κοντινό εστιατόριο γρήγορου φαγητού. 
                      
Τρώγοντας ελπίζετε ότι θα ανακτήσετε εκείνη την αίσθηση ζεστασιάς και αγάπης που ήταν αποτέλεσμα του γεγονότος ότι τρώγατε όλο σας το φαγητό όταν ήσαστε παιδί.

3. Συγχωρώ τη μητέρα μου για την απροθυμία της να με θρέψει κατά τη γέννησή μου και τις προσπάθειές της να μου κάνει υπερτροφία αργότερα.

Όλοι μας έχουμε δεχτεί ιδέες για την τροφή που μας έχουν σημαδέψει. Αυτό άρχισε πολύ νωρίς στην ηλικία μας, για μερικούς σε ηλικία μερικών λεπτών, και επαναλαμβανόταν αρκετές φορές τη μέρα επί πολλά χρόνια. Σε πολλά σπίτια οι ώρες των γευμάτων αποτελούν συναισθηματικό γεγονός
Η οικογένεια μαζεύεται στο τραπέζι για να φάει το φαγητό που έχει παρασκευάσει ένα από τα μέλη της σαν έκφραση αγάπης. Το να απορρίψεις την τροφή είναι σαν να απορρίπτεις την αγάπη του παρασκευαστή της. 
Σε πολλές οικογένειες είναι υποχρεωτικό να παρευρίσκονται στα γεύματα όλα τα μέλη. Οι παραινέσεις για να φάνε αν δεν εισακουστούν, ακολουθούνται συνήθως από προειδοποιήσεις για σοβαρές συνέπειες. Έτσι, η τροφή και το φαγητό είναι θέματα φορτισμένα με συναίσθημα.

4. Το σώμα μου είναι ασφαλές είτε τρώω, είτε όχι.

5. Το σώμα μου έχει φυσική τάση προς την υγεία και την ομορφιά είτε τρώω, είτε όχι.

Οι άνθρωποι που κηρύττουν την πρακτική των τριών γευμάτων την ημέρα, δεν δοκίμασαν ποτέ κάποιο άλλο τρόπο. Δεν υπάρχει επιστημονική απόδειξη ότι τα τρία γεύματα τη ημέρα θα βοηθήσουν τον άνθρωπο να παραμείνει υγιής για πάντα.

6. Επειδή εγώ είμαι εκείνος/η που ξέρει καλύτερα το σώμα μου, μου είναι εύκολο να το θεραπεύσω ή να το μεταμορφώσω.

Η τροφή δεν έχει καμιά σχέση με το βάρος. Αν το υπερβολικό φαγητό ήταν η πραγματική αιτία του υπερβολικού βάρους, τότε όποιος τρώει υπερβολικά θα έπρεπε να ήταν και παχύσαρκος. 
                       
Είναι οι σκέψεις και η στάση που έχετε για τον εαυτό σας σχετικά με την τροφή και το σώμα σας, εκείνα που προξενούν το υπερβολικό βάρος. Μόνο αλλάζοντας τις σκέψεις και τη στάση σας για τον εαυτό σας, για την τροφή και για το σώμα σας θα ελευθερωθείτε από την τυραννία της ατέλειωτης ανησυχίας και της συνεχούς δίαιτας.

7. Μου αρέσει το σώμα μου και όσο περισσότερο μου αρέσει τόσο πιο αξιαγάπητο γίνεται.

8. Επειδή εγώ δημιούργησα το σώμα μου, είναι εύκολο για μένα να το αγαπώ.

Το σημαντικό πρώτο βήμα στο να γίνετε κυρίαρχος του σώματός σας είναι να το αγαπήσετε, να το αγαπήσετε ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΡΑ. Αν τρέφετε αποδοκιμαστικές σκέψεις για το σώμα σας, του λέτε ότι δεν πιστεύετε ότι είναι καλό. Το σώμα σας θα ενεργήσει σύμφωνα με τις σκέψεις ή τις εντολές, αρνούμενο να συνεργαστεί μαζί σας. 
Αν δεν μπορείτε να αγαπήσετε το σώμα σας όπως είναι, τότε αυτή η ανικανότητα είναι ένδειξη της δύναμης που έχει πάνω σας το σώμα σας. Το να είστε ικανοί να αγαπήσετε το σώμα σας ακριβώς όπως είναι τώρα, είναι το πρώτο βήμα για να κυριαρχήσετε πάνω του.

9. Οτιδήποτε τρώω, γίνετε υγεία και ομορφιά.

Η δημοτικότητα της πεποίθησης ότι το υπερβολικό φαγητό δημιουργεί υπερβολικό βάρος μπορεί, σε μερικές περιπτώσεις, να γίνει αυτο-εκπληρωνόμενη προφητεία. Αν πιστεύετε κάτι τέτοιο τότε σας προτείνω να αρχίσετε με μια καλή δίαιτα και να τη συνδυάσετε με τις τεχνικές που υπάρχουν σ’ αυτό το βιβλίο (σ.σ. Η Δίαιτα που Μεταμορφώνει, Η Μόνη Δίαιτα που Υπάρχει, Σας μεταμορφώνει σωματικά, συναισθηματικά, κοινωνικά και πνευματικά της Sondra Ray). 
Αυτός ο συνδυασμός θα σας βοηθήσει να αποπλανήσετε το νου σας και να τον απομακρύνεται από την ιδέα ότι η τροφή και το βάρος έχουν οποιαδήποτε σχέση μεταξύ τους και θα σας δώσει την ευκαιρία να βιώσετε την αλήθεια. Ακόμα κι αν πιστεύετε ότι η τροφή και το βάρος συγγενεύουν, η συγγένεια αυτή, ανάμεσα στα δύο, ποτέ δεν έχει καθοριστεί επακριβώς.

Ας συμπεράνουμε σαν παράδειγμα, ότι καταναλώνετε ένα κιλό φαγητό και υγρά στη διάρκεια μιας συνηθισμένης μέρας. Αυτά που εισέρχονται μέσα σας, αθροίζονται σε 365 κιλά το χρόνο, ή κάτι παραπάνω από 7 τόνους σε μια περίοδο είκοσι ετών. Η ιατρική επιστήμη ποτέ δεν ξεκαθάρισε αν το φαγητό που καταναλώσατε θα έπρεπε να μειωθεί στους 5 τόνους ή στους 3 τόνους για να χάσετε τα πέντε κιλά που θέλετε να διώξετε.

Μια άλλη επιστημονική ανωμαλία είναι ότι τα χαρακτηριστικά της τροφής που παράγουν λίπος μετριούνται σε θερμίδες οι οποίες είναι μονάδες θερμότητας. 
Εγώ δεν κατάλαβα ποτέ το πως οι θερμίδες δημιουργούν λίπος. Πάντα μου φαινόταν πως αν ένα πρόσωπο έτρωγε περισσότερες θερμίδες απ΄όσες χρειαζόταν για να ζήσει, το αποτέλεσμα θα έπρεπε να είναι περισσότερη θερμότητα μάλλον παρά περισσότερο πάχος!

10. Έχω το δικαίωμα να λέω όχι χωρίς να χάνω την αγάπη των άλλων.

Ο φόβος του σεξ είναι συνηθισμένη αιτία πάχους. Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε πως είστε μια γυναίκα που νομίζει πως είναι δέκα κιλά πιο βαριά και που δέχετε τρεις σεξουαλικές προτάσεις το μήνα. 
Ίσως ανησυχείτε πως αν χάσετε το βάρος που θέλετε, τότε θα δέχεστε δέκα ή ακόμα και είκοσι φορές περισσότερες σεξουαλικές προτάσεις. Αυτό σας τρομάζει αν δεν ξέρετε με βεβαιότητα ότι έχετε το δικαίωμα να λέτε “ΟΧΙ”.

11. Δεν συγκρίνω πλέον τον εαυτό μου με τους άλλους για να μάθω αν είμαι αρκετά καλός/ή.

Μερικές γυναίκες δεν είναι ποτέ ευχαριστημένες με την εμφάνιση του σώματός τους, γιατί το συγκρίνουν συνεχώς με τα σώματα των μοντέλων που βλέπουν στα γυναικεία περιοδικά μόδας. Η εκδοχή μου για την ιστορία της φωτογράφισης μόδας ίσως σας κάνει να αποδεχτείτε πιο εύκολα τη σύγκριση.

Όταν άρχισαν οι φωτογραφίσεις μόδας, τον περασμένο αιώνα, η σύγχρονη αισθητική ήθελε τις γυναίκες ευτραφείς. Όταν αυτές οι γυναίκες χρησιμοποιούνταν σαν μανεκέν, ο καθένας δαπανούσε περισσότερο χρόνο στο να θαυμάζει τα μοντέλα απ΄όσο στο να κοιτάζει τα ρούχα. Μόλο που αυτό ήταν πολύ ευχάριστο για κείνους που κοίταζαν, ωστόσο δεν πουλούσε τα ρούχα. 
                        
Έτσι, οι σχεδιαστές μόδας, συνέλαβαν την ιδέα να χρησιμοποιούν μοντέλα που δεν είχαν καμπύλες για να αναγκάζουν τους ανθρώπους να κοιτάζουν τα ρούχα που φορούσαν, αντί για τα σώματα που βρίσκονταν μέσα στα ρούχα. Ίσως, αυτή η μικρή ιστορία, σας κάνει να σταματήσετε να συγκρίνετε τον εαυτό σας με τα μανεκέν μόδας.

12. Το σώμα μου είναι μια ατομική μου έκφραση. Δεν χρειάζεται πλέον να επεξεργάζομαι οικογενιακά πρότυπα με το σώμα μου.

Για μερικούς ανθρώπους, απλώς είναι μέρος οικογενειακής παράδοσης να έχουν λίγο παραπάνω βάρος. Αν η οικογένειά σας, σας έλεγε πάντα ότι μοιάζετε με τη μητέρα σας και αν η μητέρα σας είχε λίγο παραπάνω βάρος, τότε η οικογένειά σας, σας έδινε εντολές να μοιάζετε με εκείνη. Μπορείτε να κάνετε δίαιτες για πάντα, αλλά δεν θα έχουν κανένα αποτέλεσμα αν δεν αλλάξετε τα πιστεύω σας , ότι πρέπει να μοιάζετε με τη μητέρα σας.

Θετικές Δηλώσεις για τη Δίαιτα που Μεταμορφώνει
Εγώ, ο/η ……………………………., συγχωρώ τον εαυτό μου που δέχτηκα τροφή, όταν χρειαζόμουν αγάπη.

Εγώ, ο/η …………………………….., είμαι σίγουρος/η ότι υπάρχει αρκετή τροφή και αγάπη για μένα.

Εγώ, ο/η…………………………….., συγχωρώ τη μητέρα μου για την απροθυμία της να με θρέψει κατά τη γέννησή μου και τις προσπάθειές της να μου κάνει υπερτροφία αργότερα.

Το σώμα μου είναι ασφαλές, είτε εγώ ο/η…………………………., τρώω, είτε όχι.

Το σώμα μου έχει μια φυσική τάση προς την υγεία και την ομορφιά, είτε εγώ ο/η………………. τρώω, είτε όχι.

Επειδή εγώ ο/η………………………………., είμαι εκείνος/η που γνωρίζει το σώμα μου περισσότερο απ΄όλους, μου είναι εύκολο να το θεραπεύσω ή να το μεταμορφώσω.

Εγώ, ο/η………………………………….., αγαπώ το σώμα μου και όσο το αγαπώ, τόσο πιο αξιαγάπητο γίνεται.

Επειδή εγώ ο/η……………………………….., δημιούργησα το σώμα μου, είναι εύκολο για μένα να το αγαπώ.

Όλα όσα τρώω, εγώ ο/η…………………………….., μετατρέπονται σε υγεία και ομορφιά.

Εγώ, ο/η………………………………….., έχω το δικαίωμα να λέω ΟΧΙ χωρίς να χάνω την αγάπη των ανθρώπων.

Εγώ, ο/η……………………………………, δεν συγκρίνω πια τον εαυτό μου με τους άλλους για να δω αν είμαι αρκετά καλός/ή.

Το σώμα μου είναι η ατομική μου έκφραση.Εγώ, ο/η………………………………………….., δεν χρειάζεται πλέον να επεξεργάζομαι τα οικογενειακά πρότυπα στο σώμα μου.


Απόσπασμα από το βιβλίο Η Δίαιτα που Μεταμορφώνει, Η Μόνη Δίαιτα που Υπάρχει, Σας μεταμορφώνει σωματικά, συναισθηματικά, κοινωνικά και πνευματικά της Sondra Ray.

Συνεισφορά του Phil Laut 
http://mybellavista.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου