Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

...για μια φορά μητέρα θα ήθελα.......!!!

...για μια φορά μητέρα θα ήθελα να είμαι εγώ να σε σκεπάσω με την κουβέρτα,να αγγίξω με τα χείλη μου το μέτωπο σου, να αδειάσω με ένα χάδι το μυαλό σου από τις ξέφρενες σκέψεις...

...για μια φορά μητέρα θα ήθελα να σε πάρω από το χέρι και να σε συνοδεύσω στους δρόμους και τα σοκάκια της καρδιάς, θα ήθελα να σε σηκώσω ψηλά και να σε κάνω να αγγίξεις τον ουρανό με τα δάχτυλα για να ξαναβρείς ακόμα ένα όνειρο ίσως λίγο "τσαλακωμένο"...

...για μια φορά μητέρα θα ήθελα να σου μιλήσω ακόμα για όλα εκείνα τα όμορφα πράγματα που έχεις ακόμα στην καρδιά και να σε κάνω να γελάσεις, ενώ σε σφίγγω δυνατά στην αγκαλιά μου και σε γυρίζω γύρω γύρω ενώ ακούγεται το αγαπημένο σου τραγούδι...

...για μια φορά μητέρα θα ήθελα να σε σφίξω στην καρδιά μου και να σου πω ευχαριστώ που με έκανες άνθρωπο.

S.Shan



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου