Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013

Γράμμα ενός παιδιού στους γονείς του.....!!!

Μην μου δίνετε πάντοτε ότι ζητάω. Κάποιες φορές ζητώ πράγματα που είναι λάθος ή μονάχα για να δω μέχρι που μπορώ να φτάσω ζητώντας.Για μένα είναι θετικό να ακούω και κάποιο "όχι" ή "δεν μπορούμε να το επιτρέψουμε αυτό"...Μην μου φωνάζετε αλλά εξηγήστε μου; όταν φωνάζετε μου μαθαίνετε και εμένα να φωνάζω, πράγμα που δεν μου αρέσει και δεν θέλω να το κάνω. 

Εάν αντιθέτως μου εξηγείται, εγώ θα μάθω να σκέπτομαι και να κρίνω. Να κρατάτε πάντα τις υποσχέσεις σας, ακόμη και εάν σας φαίνονται ασήμαντες : για μένα είναι σημαντικές, και γιατί και από αυτό εκτιμώ την υπευθυνότητα σας και την αξιοπιστία σας. 

Εάν τάζεται ένα βραβείο - δώρο, να μου το δίνετε και να συμπεριφέρεστε έτσι και με τις τιμωρίες. Μην με συγκρίνεται με κανένα άλλο , γιατί εγώ είμαι μονάχα ο εαυτός μου και δεν καλυτερεύω εάν με συγκρίνεται με άλλους. 

Μην αλλάζετε γνώμη τόσο συχνά στο τι πρέπει να κάνω; αποφασίστε και διατηρήστε την απόφασή σας. Και πριν μου μιλήσετε , μιλήστε πρώτα μεταξύ σας, γιατί δεν μπορώ να ακούσω από εσάς δύο διαφορετικές γνώμες. Επιτρέψτε μου να μεγαλώσω, εμπιστευόμενος τις ικανότητες μου. Εάν , εσείς, τα κάνετε όλα, εγώ δεν θα μάθω τίποτα.

Μην λέτε ψέματα μπροστά μου, γιατί με κάνει να αισθάνομαι άσχημα και με κάνει να χάνω την εμπιστοσύνη μου σε ότι μου λέτε. Όταν κάνω λάθος να μου το λέτε, γιατί έτσι θα σας εκτιμήσω περισσότερο , και θα μου μάθετε έτσι να αναγνωρίζω και να παραδέχομαι τα λάθη μου. 

Να μου συμπεριφέρεστε με την ίδια εμπιστοσύνη και αυθορμητισμό που συμπεριφέρεστε και στους φίλους σας, γιατί το να είσαι συγγενής δεν πάει να πει πως δεν μπορούμε να είμαστε και φίλοι. 

Και να θυμάστε πως εγώ σας παρατηρώ πάντοτε και για μένα ισχύει το παράδειγμα σας από ότι χίλιες λέξεις. Όταν θέλω να μοιραστώ μαζί σας τις ανησυχίες μου, μην μου λέτε ποτέ "δεν έχω χρόνο τώρα", ή "δεν έχει τόση σημασία, είναι για παιδιά αυτά". 

Προσπαθήστε να με ακούσετε , να με καταλάβετε και να με βοηθήσετε. Και βρείτε τον χρόνο και για μένα. Να με αγαπάτε και να μου το λέτε. Μου αρέσει να το ακούω, αν και εσείς πιστεύετε ή νομίζετε πως δεν είναι σπουδαίο. Να με αγκαλιάζετε, γιατί έχω ανάγκη να αισθανθώ την "ζεστασιά σας", "την φιλία σας" κάθε στιγμή...



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου