Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Βρίσκεσαι εδώ, για να δίνεις.......!!!

           
Υπάρχουν τρεις λόγοι για τους οποίους σου είναι απαραίτητη η επαφή με τους ανθρώπους.

Κατά σειρά ανόδου της συνειδητότητας έχουμε :

1. Λόγω της παρουσίας σου στο υλικό πεδίο, αρχικά, ενώ σαν μωρό όταν γεννήθηκες ήσουν ο ίδιος μια Ψυχή σε ενσάρκωση, η όλη γαλούχηση των γονιών, του περιβάλλοντος προς τα έξω στη συνέχεια, μετά της κοινωνίας, σε έκαναν να χάσεις εντελώς αυτήν την επαφή.

Έτσι, αξία για σένα δεν έχει τι Είσαι, (μια και δεν μπορείς να δεις μέσα σου, γιατί η προσοχή σου είναι στα «έξω από σένα»), αλλά τι έχεις. 

Αυτήν την αξία τη μετράς με μόρφωση, χρήματα, εξωτερική ομορφιά, εξουσία.

‘Όταν δεν τα έχεις λοιπόν, χάνεται και η αξία σου. 
Ακόμα όμως και να τα έχεις, πάντα θα υπάρχει κάποιος που θα έχει περισσότερα από σένα. 

Αυτή η κατάσταση του «να έχω πάντα περισσότερα», είναι ένα αδηφάγο τέρας, το οποίο σε στραγγίζει καθημερινά, και σε κάνει να είσαι μόνιμα σε ένα παράλογο τρέξιμο, ενώ βέβαια δεν βρίσκεις, ούτε ζεις στη ζωή σου ποτέ γαλήνη, ηρεμία, ευτυχία, μια και δεν προλαβαίνεις …………με τόση τρεχάλα……...

Μέσα σε όλο αυτό, όταν συναντάς ανθρώπους που έχουν θαρρείς αυτά τα περισσότερα, νομίζεις, πως η επαφή σου μαζί τους, θα «ανεβάσει» την αξία τη δική σου, και στα μάτια τα δικά σου, μα και όλων όσων σε ξέρουν.

Χρειάζεσαι λοιπόν τους άλλους, γιατί έχεις ανάγκη τις δανεικές, κενές αξίες (που νομίζεις πως σου δίνουν), για να νιώθεις ότι …………… κάτι αξίζεις κι εσύ……….

Σε αυτή την κατηγορία δυστυχώς, ανήκει η πλειοψηφία των ανθρώπων του πλανήτη.

Άλλοι, νιώθουν να παίρνουν αξία όταν τους αγαπούν, ή όταν τους σέβονται, ή όταν τους λένε ότι έχουν δίκιο……..
Κι αυτά πάνε στα έχω.

Και όλα μαζί;

Έχω υπαλλήλους, έχω μια γυναίκα, έχω παιδιά, έχω σπίτια, έχω αυτοκίνητο, έχω μόρφωση, έχω χρήματα, έχω διάσημους φίλους, έχω καλή δουλειά, έχω, έχω, έχω……….
……………έχω ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΓΩ. 

Κι ακόμα χειρότερα :
Είμαι αφεντικό, (με υπαλλήλους να τους εξουσιάζω), είμαι ένας παντρεμένος, (άρα άξιος προσοχής από μια γυναίκα, ειδικά αν είναι ωραία), είμαι πατέρας, (κάτι έφτιαξα κι εγώ να μείνει όταν θα έχω φύγει), είμαι το σπίτι μου, (γιατί αν το χάσω θα πεθάνω με τόσα που ήδη πλήρωσα στα δάνεια), είμαι το αυτοκίνητο μου, (γιατί με αυτό με βλέπουν οι γυναίκες και με πλησιάζουν), είμαι μορφωμένος, (άρα μεγάλο πρόσωπο στην κοινωνία οπότε με σέβονται), είμαι τα χρήματα, (γιατί χωρίς αυτά χάνομαι), είμαι με διάσημους φίλους (για να έρχονται σε επαφή μαζί μου είμαι κι εγώ σπουδαίος), είμαι η δουλειά μου (γιατί μόνο εκεί αισθάνομαι ότι κάτι έχω κάνει κι εγώ αφού παράγω έργο), είμαι, είμαι, είμαι, ……….
……………είμαι ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΓΩ. 
                               
2. Ο δεύτερος λόγος ανάγκης επαφής με τους άλλους, είναι, αφού συνειδητοποιήσεις ότι κάνεις το πρώτο, να θέλεις, όλα αυτά να τα «τακτοποιήσεις», γιατί έχεις καταλάβει πως όλο αυτό σε βασανίζει και ζητάς απεγνωσμένα να αλλάξει.

Αρχίζεις να παρατηρείς τις λειτουργίες σου, όταν έρχεσαι σε επαφή με τους άλλους ανθρώπους, και κάνεις εσωτερικές διεργασίες του πότε το κάνεις, και ανακαλύπτεις, το ανούσιο όλου αυτού του πράγματος. 

Αρχίζεις να βρίσκεις τι έχει σημασία ΓΙΑ ΣΕΝΑ πια στη ζωή σου, και όχι «τι σου μάθανε». 

Προσπαθείς αρχικά δειλά, να διεκδικήσεις αυτά που ζητάς ο ίδιος από τη ζωή, σε ένα τελείως εχθρικό περιβάλλον, γιατί οι γύρω σου, ανήκουν ακόμα στην πρώτη κατηγορία.

Βλέπεις μέρα με τη μέρα να αλλάζεις.
Να αποκτάς ελευθερίες. 
Να νιώθεις πιο δυνατός. 
Να ανακαλύπτεις ταλέντα και ομορφιά, που πραγματικά, αυτά είναι που αξίζουν για σένα, και είναι πράγματα που πηγάζουν από μέσα σου, που καμία σχέση δεν έχουν με τα «έχω».

Αρχίζεις να νιώθεις το «είμαι».

Τότε καταλαβαίνεις, πως αυτό το «είμαι», μπορεί να ομορφύνει, οποιαδήποτε «εξωτερική έλλειψη». 

Ζητάς ευτυχία, και χρόνο με τα παιδιά σου, όμορφες τρυφερές στιγμές, χαρά, θετική αντιμετώπιση, και δεν σε νοιάζει τελικά, ………. που δεν έχεις.

Ακόμα και όλα «να σου τα πάρουν», …………………..πάντα θα έχεις………… «εσένα».

Αρχίζεις να δίνεις δύναμη στους άλλους, παρηγοριά. 
Αρχίζεις να μοιράζεσαι πλέον, όλη την ομορφιά που βρίσκεις σε σένα………
Κι εδώ, πάμε στον τρίτο λόγο:
                             
3. Ο τρίτος λόγος λοιπόν ανάγκης σου για να έχεις ανθρώπους κοντά σου, είναι σαφώς το να εκφράσεις αυτό που είσαι, σαφώς να ανακαλύπτεις τον εαυτό σου, αλλά αντιλαμβάνεσαι και κάτι άλλο, που ούτε μπορούσες ποτέ να το διανοηθείς:

Μοιράζοντας στους άλλους αυτό που είσαι, δεν μπορείς να μην τους πεις, όλα όσα έκανες κι ελευθερώθηκες. 
Το πόσο λάθος λειτουργίες έχουν. 
Πως με όλα αυτά που κάνουν, το πόσο βασανίζονται. 
Και φυσικά, ότι από τους ίδιους εξαρτάται το να ελευθερωθούν, αρκεί να είναι ανοιχτοί, στο να το δουν……..

Τώρα πια, δεν είσαι στην προηγούμενη κατάσταση ώστε να «λύνεις», τα θέματα που σε απασχολούν με το Εγώ σου. 
Είναι λίγο μακρινά.......
Αν και φυσικά πάντα έχεις τα μάτια σου ανοιχτά, γιατί το Εγώ είναι πολύ ύπουλο, και όλο και κάτι είναι πάντα κάπου καλά κρυμμένο.....

Κι ενώ παραμένεις σε εγρήγορση, αρχίζεις να λύνεις, ή να βρίσκεις «λύσεις», για τα θέματα και τις καταστάσεις, όλων όσων βλέπεις γύρω σου να προβληματίζονται.
Αυτό τους διδάσκεις. 
Κοιτάζεις να το δουν. 
Να αντιληφθούν……..

Βοηθάς τους άλλους, γιατί κάνοντας το, νιώθεις τα πιο δυνατά συναισθήματα της ζωής σου. 
Και λες:
«Αααα, αυτή είναι η χαρά της προσφοράς! Μα πως γίνεται;; Εγώ το κάνω, για μένα, και νιώθω τόσο μα τόσο υπέροχα;»

Αυτό είναι το μαγικό. Ελευθερώνοντας τους άλλους από τις αλυσίδες τους, εσύ δυναμώνεις, ανυψώνεσαι………
Δίνεις. Γιατί γι’ αυτό ήρθες.

Η Γη είναι σε μια φυλακή, οικειοθελώς, χωρίς οι άνθρωποι να το γνωρίζουν. 

Φροντίζεις λοιπόν να τους γίνει γνωστό, ώστε ο καθένας να μπορέσει να βρει τον πραγματικό λόγο που γεννήθηκε, που δεν είναι το να δουλεύει (να είναι δούλος), σε αυτόν τον κόσμο, ούτε το να παιδεύεται……


Όσο κι αν ψάξεις, δεν υπάρχει άλλος λόγος για να είσαι με ανθρώπους.

Επιγραμματικά:
1. Είσαι με τους άλλους γιατί ζητάς να σου δίνουν........αξία για να υπάρχεις.
2. Είσαι με τους άλλους για να πάρεις από τον εαυτό σου, δίνοντας.....
3. Βρίσκεσαι εδώ, για να δίνεις.......




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου