Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

Τίποτε πιο θρεπτικό από την ευτυχία....!!!

Στην υγειά σας...!!!

Γενικά...
Η ευτυχία δεν έρχεται από μόνη της... λέγεται ''και για να πιεις νερό χρειάζεσαι προσπάθεια...''... είναι το καλύτερο γιατρικό και τροφή για μια ψυχή...

Με την απλή παρατήρηση ενός ποτηριού με νερό ή την απλή γνώση ότι υπάρχει νερό ποτέ δεν θα ξεδιψάσουμε... (το αντίθετο μάλλον). Άρα τί χρειάζεται πέρα από τη γνώση ή την πληροφορία... 

Χρειάζεται με ακριβείς, απαραίτητες πράξεις να φέρουμε το ποτήρι στα χείλη μας και να κάνουμε το σώμα μας να χαμογελάσει... έτσι ξεδιψά και είναι ... ευτυχισμένο.

Και η ευτυχία της ψυχής ως τέχνη της ζωής κρύβει από πίσω της ένα ... πώς ?... δηλαδή έναν τρόπο. Όπως κάθε τέχνη άλλωστε...

Όπως το σώμα μας (75% νερό) θα ήταν πιο χαρούμενο με καθαρό νερό έτσι και 'μεις ως όντα με σκέψη και συναισθήματα (100%) είμαστε χαρούμενοι με αγνές, ανάλαφρες σκέψεις. Με μια ροή θετικών σκέψεων μπορούμε να δημιουργούμε μια ροή θετικών συναισθημάτων, θετικής διάθεσης.

Για τη ροή όμως αυτή χρειαζόμαστε την κατάλληλη εστίαση... όταν εστιαζόμαστε, ξεκινά η ροή και ανάλογα με το πού εστιαζόμαστε έχουμε θετική ή αρνητική ροή... επίσης αν αυτό στο οποίο εστιάζομαι είναι ασταθές τότε και η διάθεση μου θα είναι ασταθής ...

Παράδειγμα :
Όταν κάνουμε κάτι έχουμε συνηθίσει να εστιάζουμε συναισθηματικά στο τι θα αποτέλεσμά θα πάρουμε και όχι στο τί και πώς εμείς θα συνεισφέρουμε. Έτσι μόλις το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό ξεκινά η ροή αρνητικών σκέψεων και συναισθημάτων ως ειδοποίηση ότι αυτό που στοχεύσαμε δεν το πετύχαμε... εκεί αν πάρουμε το μήνυμα αυτό πολύ στα σοβαρά, απογοητευόμαστε και παραιτούμαστε...
Λύση :
... αν όμως εστιαστώ στο νόημα και την ποιότητα των προσπαθειών μου και συνεισφέρω τον καλύτερό μου εαυτό συνειδητά, αυτό θα εμπνεύσει την αυθεντική συνεργασία των άλλων, του χρόνου, του σύμπαντος και της υπέρτατης πηγής... θα έχω ήδη πετύχει ! Θα έχω ήδη βιώσει το σκοπό μου... Ακόμη και αν το αποτέλεσμα δεν είναι ποσοτικά το αναμενόμενο, η εστίαση μου θα παραμένει στην ποιότητα και το νόημα της προσπάθειάς μου. Αυτό που προσφέρω είναι και αυτό που παίρνω εν τέλει...

Άσκηση :
Πριν ξεκινήσω τη μέρα μου ή το έργο μου όσο απλό και αν φαίνεται ας μείνω για λίγο στη σιωπή και ας φρεσκάρω τη μνήμη μου... 

Για ποιο λόγο υπάρχω, εργάζομαι, συμμετέχω σε μια οικογένεια ή στο κοινωνικό σύνολο; Για ποιο λόγο κάνω αυτά που κάνω; Είμαι οπαδός στη ζωή ή φίλαθλος. 

Πού έχω εστιάσει τις προσπάθειές μου; Σε κάτι μόνιμο και αληθινό ή σε κάτι που αύριο μπορεί να μην υπάρχει; Εστιάζω στα πρόσωπα ή στη φιλία... εστιάζω στις οικονομικές απολαβές ή στο λειτούργημα και την δημιουργικότητα; 

Επιθυμώ συνεργάτες ή προσφέρω τη συνεργασία μου;
Εστιάζω στις επιθυμίες μου από τη ζωή και τους άλλους ή σε αυτά που έχω καταφέρει μέσα μου ή μου έχει προσφέρει ήδη η ζωή; 

Ακούω μόνο αυτά που ''εγώ'' ζητώ ή τις βαθύτερες ανάγκες του εαυτού, το κάλεσμα των καιρών και της υπέρτατης πηγής;


Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου