Σάββατο 6 Ιουλίου 2013

Όταν οι άλλοι σου τα έλεγαν.......!!!

'' Εγώ σου τα΄λεγα αλλά εσύ στον κόσμο σου.'' Σίγουρα το έχεις ακούσει πολλές φορές από κολλητές, φίλους και φυσικά από την αθάνατη Ελληνίδα μάνα που εννοείται πως τα ξέρει όλα. Η αντίδραση σου ; 

Κλονισμένο νευρικό σύστημα για πολλές ώρες αν όχι ημέρες. Λογικό και αναμενόμενο αν σκεφτείς πως εκτός από την χάλια ψυχολογία, έχεις να αντιμετωπίσεις και όλους αυτούς τους ΄΄συμβουλάτορες΄΄ που πολύ απλά στα λέγανε...

Όχι γιατί θελαν το κακό σου απλά γιατί πολύ απλά έβλεπαν πράγματα που εσύ αγνοούσες.. Γιατί πολύ απλά ερωτεύτηκες κάποιον, που άλλο ήταν και άλλο έδειχνε. Άλλωστε είναι γνωστό πως ο έρωτας τυφλώνει όταν δεν ομορφαίνει...

Και εκεί που είσαι στο μαύρο σου το χάλι και θες ρε παιδί μου κάποιον να σε ακούσει, εσύ είσαι εκείνη που τα ακούει γιατί δεν είχες ανοιχτά τα μάτια σου όταν έπρεπε. Δυστυχώς όλοι αυτοί έχουν δίκιο. 

Ναι ο έρωτας μπορεί να σε τυφλώσει και να σε κουφάνει ακόμα, αλλά κάποιες φορές πρέπει να ακούμε αυτή τη φωνούλα για την οποία είμαστε γνωστές σε όλους. Τη λεγόμενη γυναικεία διαίσθηση

Όταν κάτι δεν πάει καλά, δεν πάει καλά και τελείωσε. Δεν θα αλλάξει τίποτα αν κλείσεις τα ματάκια σου ή τα αυτάκια σου σε όλα αυτά που γίνονται τριγύρω. Αντίθετα όταν αναγκαστείς να τα δεις όλα καθαρά, θα αγανακτήσεις πρώτα απ' όλα με τον εαυτό σου που υπήρξες δειλή να αντιμετωπίσεις κατά πρόσωπο την κατάσταση. 
Δύσκολο μεν απαραίτητο δε για την ψυχική σου υγεία. Και έρχεται το ερώτημα. Εγώ που ήμουν όταν γινόταν όλα αυτά; Γιατί δεν είδα κάτι ; Τόσο χαζή είμαι ;

Όχι. Ούτε χαζή είσαι, ούτε τυφλή ούτε καμιά νοητική στέρηση έχεις. Απλά ερωτεύτηκες. Μερικές φορές το χειρότερο που μπορείς να πάθεις. Για τον έρωτα φάρμακο δεν υπάρχει, ούτε μας προειδοποιεί όταν έρχεται. Οπότε το να πάψεις να ερωτεύεσαι δεν είναι λύση. 
Προσωπική μου συμβουλή είναι να μην δίνεσαι ολοκληρωτικά. Να είσαι λίγο πιο προσεκτική και όταν βλέπεις τα πράγματα να παίρνουν άλλη τροπή από αυτή που θέλεις να παίρνεις τα μέτρα σου. 

Και καμιά φορά δεν είναι κακό να ακούς όλους αυτούς που βλέπουν αντικειμενικά τα πράγματα από εσένα. Όχι βέβαια χωρίς να το ψάξεις το θέμα. Έτσι ίσως να μην χρειαστεί να ακούσεις ξανά αυτό το ''Εγώ σου τα έλεγα''...

Dori
http://www.dynamikhgynaika.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου