Πέμπτη 6 Ιουνίου 2013

Αν θέλετε να έχετε άνοδο και ποιότητα στη ζωή σας, ενεργοποιήστε τον Άγγελο Βεχουήλ....!!!

Αν θέλετε να πάρετε προαγωγή ή αύξηση στην δουλειά σας και γενικά να έχετε άνοδο και ποιότητα στην ζωή σας ο Άγγελος Βεχουήλ θα σας βοηθήσει.

Όλοι πάντα προσπαθούμε να βελτιώσουμε την ζωή μας και να κάνουμε κινήσεις που θα μας πάνε μπροστά. Αλλά μερικές φορές υπάρχουν πεποιθήσεις που μας περιορίζουν και μας κάνουν να νιώθουμε δυστυχείς και ανασφαλείς. Αν αυτές δεν αλλάξουν δεν είναι εύκολο να προοδεύσει η ζωή μας. 

Όλοι χρειαζόμαστε να προσπαθήσουμε για την ποιότητα στη ζωή μας και με αυτόν τον τρόπο θα είμαστε ανακουφισμένοι. Οι υψηλές ηθικές αξίες πάντα μας πιέζουν εσωτερικά να κάνουμε αλλαγές. 

Άσχετα αν εμείς δεν το καταλαβαίνουμε και η ζωή μας χαλάει γιατί δεν αντιλαμβανόμαστε τι πρέπει να πράξουμε, το σίγουρο είναι η στροφή και η αλλαγή που πρέπει να κάνουμε. Η ανοχή που δείχνουμε μερικές φορές μας ανταμείβει και άλλες φορές μπορεί να μην είναι και τόσο ωφέλιμη. 

Δηλαδή άλλες φορές χρειάζεται να είμαστε υπομονετικοί και άλλες φορές να ξεκαθαρίζουμε αμέσως αυτό που πρέπει. Το κριτήριο που θα το καθορίσει αυτό θα είναι η μεγάλη μας εξέλιξη και η εσωτερική μας δύναμη. Δηλαδή χρειαζόμαστε διάκριση για το τι πρέπει να κάνουμε στην ζωή μας ανάλογα με την κάθε περίσταση. 

Η ανοχή και η γενναιοδωρία καρδιάς είναι αυτό που βοηθάει σε περιπτώσεις στην ζωή μας που είναι πολύ δύσκολες και χρειάζεται να κινηθούμε πάνω σε λεπτές γραμμές, προκειμένου να μην χάσουμε το παιχνίδι.

Ο Άγγελος Βεχουήλ είναι ο προστάτης αυτών που έχουν γεννηθεί από τις 23 έως και 27 Νοεμβρίου.
Είναι το πρόσωπο του Θεού που δημιουργεί τις προϋποθέσεις για μεγαλύτερη ποιότητα και γενναιοδωρία στην ζωή μας.

Όσοι έχετε γεννηθεί τις παραπάνω ημερομηνίες έχετε τις παρακάτω αγγελικές ιδιότητες :

Είστε άτομα που έχετε μεγάλη διάθεση για γενναιοδωρία και προσπαθείτε όσο μπορείτε να έχετε ανοικτή καρδιά γιατί είστε έτοιμοι να δώσετε σε οποιονδήποτε σας ζητήσει. 

Και επειδή θα το κάνετε με την καρδιά σας να είστε σίγουροι ότι θα ανταμειφθείτε άμεσα. Επειδή συνήθως έχετε υψηλές ηθικές αξίες νιώθετε ότι μπορείτε να κάνετε πολλά και μεγάλα πράγματα. 

Ο Φύλακας Άγγελος θα σας βοηθήσει να παραμείνετε αλτρουιστές και ποιοτικοί. Μερικές φορές όταν απογοητεύεστε και δεν παίρνετε αυτό που θέλετε μπορεί να γίνετε εκδικητικοί και να κάνετε πράγματα με τα οποία ίσως να χάσετε τον εαυτό σας. Όσοι θέλετε να ξεφύγετε από την υλική ή την εσωτερική μιζέρια καλό είναι να απευθύνεστε σε αυτόν τον Άγγελο γιατί θα σταματήσετε να καταθλίβεστε και θα είστε πιο φωτεινοί και δοτικοί. 
Όσοι έχετε ανάγκη να ξεπεράσετε τις μικρότητες τις οποίες σιχαίνεστε και να προοδεύσετε μέσα από υψηλά ιδανικά χρειάζεται να έχετε την σύνδεση με τον Φύλακα Άγγελό σας. 
Επίσης αν επιθυμείτε διακαώς να ανεβείτε στην δουλειά σας και να πάρετε προαγωγή γιατί νιώθετε ότι το αξίζετε σίγουρα 
ο Άγγελος Βεχουήλ θα σας στηρίξει σε οτιδήποτε θέλετε να κάνετε.

Γενναιόδωρε Βεχουήλ,
Στήριξέ με αγαπημένε μου Αρχάγγελε για να έχω ελπίδα μέσα στην ψυχή μου για να μπορώ να μην φοβάμαι και να πετάω ψηλά. Ζώντας με τις υψηλές ηθικές αξίες που θέλεις εσύ να ζω για να έχω απλοχωριά και άνεση στην ζωή μου θα μπορώ να είμαι καλός για τον εαυτό μου και για τους άλλους. 

Ο αλτρουισμός είναι αυτός που θα μου δώσει την υψηλή ηθική αξία για να μπορώ να ζω με τους άλλους ανθρώπους αλλά να έχω καλύτερη ποιότητα ζωής. Είμαι το παιδί του νέου κόσμου και μαζί μου ανατέλλει ένας καινούργιος. Για μένα η άνοδος και η επέκταση της ψυχής μου θα είναι αυτό που θα προσπαθήσω να κάνω με τον καλύτερο τρόπο.

Μπέλλα Κυδωνάκη
http://www.astrology.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου