Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

Αλήθειες για Αυτοπαραδοχή.....!!!!

1. Όλοι αξίζουν αγάπη και σεβασμό όπως είναι.

2. Έχω κάνει την καλύτερη προσπάθεια που μπορούσα σε 
    κάθε στάδιο της εξέλιξης μου.

3. Είμαι καλός άνθρωπος και έχω καλές προθέσεις.

4. Έχω καταφέρει αρκετά στην ζωή μου.

5. Έχω τόσα ταλέντα και ικανότητες. 

6. Γενικά ενδιαφέρομαι για τους άλλους και θέλω να 
    είναι καλά.

7. Είμαι πρόθυμος να βοηθήσω όταν χρειάζεται.

8. Βασικά είμαι ένας ηθικός άνθρωπος.

9. Είμαι αρκετά εντάξει με την συνείδηση μου.

10. Έχω αρκετές αρετές.

11. Η αξία μου είναι εσωτερική και όχι συγκριτική και δεν 
      έχει σχέση με την εμφάνιση και τίποτε άλλο εξωτερικό. 

12. Τα λάθη είναι μέρος του πειράματος της ψυχής μέσα 
       στον υλικό κόσμο.

13. Η αξία μου δεν μετριέται με την υποκειμενική γνώμη του 
      καθενός.

14. Εχω δημιουργηθεί κατά εικόνα και ομοίωση του Θεού. 

15. Η αξία μου στηρίζεται πάνω στην εσωτερική μου ουσία 
      και όχι στο τι αποτελέσματα έχω.

16. Είμαι μια έκφραση του Θείου.

17. Η αξία μου δεν εξαρτιέται από πόσα κάνω αλλά πάνω 
      στην αληθινή μου πνευματική φύση.

18. Είμαι πνεύμα και όχι σώμα ή νους.

19. Όλοι αξίζουν αγάπη και σεβασμό όπως είναι λόγο 
      της εσωτερικής θειας μας φύσης.

20. Η αξία μου είναι δεδομένη σαν μέρος του Θεού.

21. Δεν μπορώ να είμαι ποτέ η αίτια του τι συμβαίνει 
      στους άλλους, αλλά μόνο το μέσον.

22. Ο Θεός βλέπει τον αληθινό εαυτό μου και με αγαπάει 
      όπως είμαι.

23. Είμαι όπως με δημιούργησε ο Θεός – αγνό, αθώο και 
      ιερό – χωρίς καμία επίδραση του χρόνου.

25. Δεν υπάρχει αμαρτία, ούτε διάβολος, ούτε κόλαση – αλλά 
      μόνο ο Θεός και είμαι μέρος του.

http://www.armonikizoi.com/greek

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου