Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Οι Επιθυμίες του Θεού ......!!!

... Δεν έχω ανάγκες. Δεν απαιτώ τίποτα.

Αυτό δεν σημαίνει πως είμαι δίχως επιθυμίες. Οι επιθυμίες 

και οι ανάγκες δεν είναι το ίδιο πράγμα (αν και πολλοί από εσάς τις έχετε κάνει να είναι, στην παρούσα ζωή).

Η επιθυμία είναι η αρχή όλης της δημιουργίας. Είναι πρωταρχική σκέψη. Είναι μεγαλειώδες συναίσθημα μέσα 
στην ψυχή. Είναι ο Θεός που επιλέγει τι να δημιουργήσει 
στη συνέχεια.

Και ποια είναι η επιθυμία Μου ;
Πρώτον, επιθυμώ να γνωρίσω και να βιώσω τον εαυτό Μου 
σε όλη Μου τη δόξα - να γνωρίσω ποιος Είμαι. Πριν επινοήσω εσάς - και όλους τους κόσμους του σύμπαντος. Μου ήταν αδύνατον να το κάνω.
Δεύτερον, επιθυμώ να γνωρίσετε και να βιώσετε ποιοι πραγματικά είστε εσείς, μέσα από τη δύναμη που σας έχω δώσει να δημιουργείτε και να γνωρίζετε τους εαυτούς σας με όποιον τρόπο επιλέξετε.

Τρίτον, επιθυμώ να είναι όλη η διαδικασία της ζωής μια εμπειρία σταθερής χαράς, συνεχούς δημιουργίας, ατέρμονης επέκτασης και πλήρους πραγμάτωσης σε κάθε στιγμή του Τώρα.

Συζήτηση με τον Θεό, βιβλίο 1
Neale Donald Walsch
http://www.otan.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου