Παρασκευή 31 Μαΐου 2013

Γιατί να θέλω να ανυψώσω τη συνειδητότητά μου ;


Γιατί καθώς ανυψώνω τη συνειδητότητά μου και πάλι στο επίπεδο της Θεϊκότητάς μου, θα ανακτήσω όλα τα δώρα που απορρέουν ως δικαίωμα της θεϊκής καταγωγής μου. 

Θα ανυψώσω τον εαυτό μου για πάντα πάνω από τον πόνο και τα βάσανα των περιορισμών που έχω βιώσει στο παρελθόν και συνεχίζω και τώρα.

Τι σημαίνει διευρύνω τη συνειδητότητά μου ;
Σημαίνει πως αρχίζω να γίνομαι πιο συνειδητοποιημένος σε όλα τα επίπεδα και σε όλους τους τομείς της ζωής μου. 

Δεν ζω στον "αυτόματο πιλότο" και δεν εκχωρώ πια τη δύναμή μου σε άλλους. Αυτό σημαίνει πως ανοίγομαι σταδιακά στη θεϊκότητά μου, στο θαυμαστό πνευματικό ον που είμαι "εν τω μέσω της ζωής μου", σε αυτή την ανθρώπινη εμπειρία που επέλεξα πριν από την ενσάρκωσή μου, για τα μαθήματα που επιθυμούσα να μάθω σε αυτή τη ζωή.



Οι Αποκαλύψεις της Νέας Λεμουρίας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου